TripAdvisor

Beoordeling van Le Sixième

Le Sixième
Geclassificeerd als nr. 4 van 32 Restaurants in Jodoigne
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was gewoon perfect: zeer vriendelijk bediening en hartelijk onthaald, lekkere cocktail als apéro op het terras, wijn bij het eten een absolute aanrader (vrij uitgebreide en goede wijnkaart), gerechten waren één voor één een schot in de roos (prijs/kwaliteit was top). Onze avond was meer dan geslaagd, wij komen zeker terug, en meer dan één keer. Bedankt!!

Datum van bezoek: september 2019

18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige zaterdag met vrienden er gaan eten, en ik was aangenaam verrast. Super lekker en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk onthaald in een modern ingericht restaurant. De menu was beperkt maar zeer gevarieerd. De gerechten hadden ook verrassende toetsen die de smaak zeer bevorderde. De sfeer was ontspannen en we konden rustig babbelen zonder last te hebben van andere gasten of de open keuken. Prijs-kwaliteit zat zeer goed, een restaurant om aan te raden en nogmaals te bezoeken.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld

De ontvangst zette al meteen de toon van wat een mooie avond zou worden. hartelijk ontvangen, voor alles werd gezorgd en aan alle details werd gedacht. Bij het aperitief krijgen we heel lekker eenvoudig hapje. Brood was supervers. De gerechten zelf waren top ! Super lekkere zalm als voorgerecht, het vlees bij het hoofdgerecht was zo lekker en mals. Het vlees was perfect saignant zoals gevraagd. Ook het dessert was een topper met heel lekker koffieijs.
Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
8 juni 2018 beoordeeld

Het vlees was fenomenaal lekker, TOP ingrediënten die bereid zijn zoals het moet!
Bediening door de chef zelf, die perfect tweetalig is. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Le Sixième bekeken, bekeken ook

Jodoigne, Waals-Brabant

In Le Sixième geweest? Deel je ervaringen!