TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

2 nachtjes verbleven op weg naar zuid Frankrijk met man en baby. Heerlijke en rustige plek, lieve eigenaren en heerijk eten! Goeie start van de vakantie; je komt aan, kunt savonds mee-eten, heerlijke ruime en koele kamers, mooie grote tuin om te relaxen en lekker ontbijtje. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Met de neus in de boter op het moment dat je het hekwerk passeert van Perle d'Anrosy. Vakantiegevoel pur sang. Zeer attente en lieve eigenaren Egbert en Iilja.
De tuin is een juweeltje waar je naar hartenlust kan ronddwalen en uitrusten.

De kookkunst van Egbert en met alle gasten samen eten was een genot.
Lekker lang natafelen onder het genot van de Franse avond, nippend aan de wijn om tenslotte in de prachtige sfeervolle kamer in slaap te vallen.

Een aanrader en jammer dat we er maar 1 dag waren.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

Onlangs hebben wij een paar dagen doorgebracht in deze bijzondere B&B. Ik kan kort zijn: niets op aan te merken! Het huis is grotendeels gerenoveerd en je waant je echt iemand van adel. Mooie ruime kamers, een prachtige tuin en je wordt door de gastvrouw en gastheer heerlijk in de watten gelegd. Ilja voorziet je op verzoek van een drankje, koffie of thee en Egbert kookt 's avonds een heerlijk driegangen diner. Het gezamenlijk met de andere gasten eten in de sfeervolle eetkamer of bij mooi weer buiten maakt het plaatje compleet.

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Geweldig verblijf op mooie lokatie. Als tussenstop zeer geschikt voor gezinnen. Het Nederlandse stel dat het prachtige plekje runt zijn lieve mensen die ons geweldig ontvingen. Het groene uitzicht met de fluitende vogeltjes maakte het helemaal af. Mocht je ook nog een voorkeur hebben voor authentiek Franse ingerichte kamers, dan is dit zeker een aanrader!

Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooie landelijke woning ( Château ) met een grote tuin en lommerrijke bomen. Zeer gastvrije hosts. Dat er in de buurt geen restaurants zijn wordt er elke dag een diner geserveerd bereidt door de eigenaar. Het menu is steeds voortreffelijk. Ook het ontbijt is volledig en vers. Een aanrader voor een doortocht of een verblijf van enkele nachten zoals ik deed.

Reistype: Reisde alleen