TripAdvisor

“Gemoedelijk”

Nilaa Rice & Curry Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 43 Restaurants in Nilaveli
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

3 keer heerlijk gegeten in dit restaurant. Met de voeten in het zand in een relaxte sfeer, smakelijk eten. Bediening is zeer behulpzaam.

Datum van bezoek: september 2019
944priyank, Owner van Nilaa Rice & Curry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Hi mr johan.
Thank you for sharing your feedback on TripAdvisor.
Great pleasure to receive your compliments about our restaurant. We work hard to offer the best quality and fresh food. I’m happy
Thank you very much for your excellent rating.
I hope to see in the near future.

14 augustus 2019 beoordeeld

Leuk en betaalbaar restaurant. Heerlijk eten. Wij hadden vis van de BBQ, noodles en prawn rice. Alles even goed. Leuke bediening. Kortom zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
944priyank, Owner van Nilaa Rice & Curry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Thank you for sharing your feedback on TripAdvisor.
Great pleasure to receive your compliments about our restaurant.
We work hard to offer the best quality and fresh food.
Very happy
Thank you very much for your feedback excellent rating.
See you in the near future

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar is super aardig, hij kan je helpen bij het regelen van een snorkeltrip voor een goede prijs (8000lkr). Verder hebben we er heerlijk gegeten (verse vis van de bbq). Je zit er heel gezellig en ze schenken hier alcohol, vraag naar de arrak!

Datum van bezoek: augustus 2019
944priyank, Owner van Nilaa Rice & Curry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Thank you for sharing your feedback on TripAdvisor
Great pleasure to receive your compliments about our restaurant. We work really hard to offer the best quality food.
Thank you very much for your feedback excellent rating.
I hope to see you in the near future.

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker met de voetjes in het zand heerlijk eten. Relaxte ambiance, vriendelijke mensen en genoeg keuze voor iedereen. Echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt op een leuke plek.

Datum van bezoek: juli 2019
944priyank, Owner van Nilaa Rice & Curry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Thank you for sharing your feedback on TripAdvisor.
We offer you the best quality and fresh food.
I’m happy
Thank you very much for your feedback.
Hope to see you in the future.

19 juli 2019 beoordeeld

Via tripadvisor terecht gekomen bij Nilaa. Klein overdekt tentje, waar je misschien normaliter voorbij zou lopen. Echt heerlijk gegeten! Iedereen een ander gerecht gekozen. Curry met rijst, Devilled chicken en fried Rice. Allemaal even lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
944priyank, Owner van Nilaa Rice & Curry Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Thank you for sharing your feedback on TripAdvisor.
It is such a great pleasure to receive your compliments about our restaurant.
We work hard to offer you the best.
I hope you welcome back in the near future.
Thank you very much for your excellent rating.

Reizigers die Nilaa Rice & Curry Restaurant bekeken, bekeken ook

Trincomalee, Eastern Province

Trincomalee, Eastern Province

In Nilaa Rice & Curry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!