Beoordeeld op 12 oktober 2017

Alles aanwezig van een super ontbijt tot een uitmuntende gids!Hier zijn gewoon geen woorden voor .Ieder bezoek werd tot in de puntjes toegelicht.Nabespreking van gedane uitstappen genoten tevens ook veel aandacht.Fietsen was voor ons een hele ervaring in zulke geweldig mooie omgeving

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan het vakantiesalon maakte we kennis met het enthousiaste duo Philippe en Maarten die ons warm maakten om Tjechie te leren kennen.Het werd een prachtige vakantie,de b en b was heerlijk,mooie kamer,lekker eten en supervriendelijke mensen.Ph. en Ma hebben ons vele mooie plekken v Bohemen en Praag laten zien.Waren verrast dat Tjechie zo een mooi land is!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Zelden een familie gezien die zijn gasten zo op en top verzorgt. Zeer ruime en propere kamers. We sliepen met vijf op één kamer en het kwam niet benauwd over, in tegendeel. Vanaf de start tot het einde staan ze je met raad en daad bij en geven gouden tips die je niet in de reisgidsen vindt. Je ontdekt zo een land waar je je hart aan verliest. Wij gaan terug!!!

Kamertip: Alle kamers zijn rustig. Raadpleeg hun website en je vindt alle nodige info.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Dit jaar zijn we reeds voor de tweede keer naar Villa Gineta gereisd. Het is er perfect op alle vlakken. De vriendelijke gastheer maakt u wegwijs in de voor vele Vlamingen redelijk onbekende streek. Afhankelijk van uw wensen, stelt hij voor elke dag de perfecte excursie voor. De huisjes en appartementen zijn tot in de puntjes verzorgd - helemaal niets op aan te merken. Ook de ligging is super: afgelegen in de mooie Boheemse bossen, maar op 30 minuten sta je in het centrum van Praag. Een supermarktje is vlakbij voor inkopen en ook aan goedkope en degelijke restaurants in de buurt is geen gebrek.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017

Tsjechië biedt zo veel meer dan (het overigens prachtige) Praag en met Villa Gineta heb je een prachtige uitvalsbasis om al dat moois te bezoeken.
Het domein is zeer mooi (zeker voor paardenliefhebbers), alles zeer proper, ontbijt is TOP en de tips en passie van Philippe inspirerend. Team Villa Gineta staat paraat met al hun warmte en passie. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017