“Een heel bijzondere ervaring!”
Beoordeling van Restaurante O Esconderijo

Restaurante O Esconderijo
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Cedros
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld

Wat een bijzondere plek is dit en wat een bijzondere aardige man is Hans! twee keer hebben wij zijn hier lekker gegeten en fijne gesprekken gevoerd. De wandeling in de tuin van Hans is erg leuk om te doen en om even lekker tot rust te komen voordat je gaat eten. Dank je wel Hans voor deze bijzondere ervaring en de fijne gespreken met het lekkere eten!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzondere ervaring, goed gegeten, is een verrassing wat je krijgt maar smaakte perfect. Erg leuke en vriendelijke ontvangst. Reserveren was in ons geval niet noodzakelijk. Mooie plek om te eten en tot rust te komen.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hier gegeten. Fantastisch! Gerechten zeer goed op smaak. Verrassend, bijzonder. Mooie filosofie om alleen te werken met producten van het eiland

Als je iets anders wilt dan standaard op de Azoren moet je hier zeker eten!!

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer idyllisch gelegen! Erg aardige eigenaar die lekkere vegetarische gerechten voor je klaar maakt!

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een charmant restaurant, wij hadden een verrassingsmenu, wat verrassend goed is.
Heerlijk gegeten!
Echt een aanrader voor iedereen, prettige bediening en het terras is erg gezellig

Reizigers die Restaurante O Esconderijo bekeken, bekeken ook

In Restaurante O Esconderijo geweest? Deel je ervaringen!