“Gesloten”
Beoordeling van DEN HEKSEKETEL - GESLOTEN

DEN HEKSEKETEL
31 mei 2018 beoordeeld

Ondanks het feit dat de website niet meer beschikbaar was besloot ik het er toch op te wagen. Vergeefse moeite dus, want dit restaurant bestaat niet meer

Datum van bezoek: mei 2018

16 december 2017 beoordeeld

Wij komen hier regelmatig omwille van de héérlijke steakgerechten en ook de mosselen zijn hier altijd supergoed, ze zijn altijd groot en zeer smaakvol. De porties zijn copieus en de sauzen zijn bourgondisch lekker. Complimenten aan de kokkin en de vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: december 2017
9 juli 2017 beoordeeld

De brasserie heeft een grote parking en is rustig gelegen in Bierbeek.
De kaart bied voldoende keuze en men serveert er ook lekkere bier.
Probeer eens de Filou.
De mosselen zijn er heerlijk en beter dan veel restaurants aan de kust.
Veel huisbereidingen. Vriendelijke service.
Een bijkomende portie friet was geen probleem en snel aan tafel gebracht.
Echt een eetgelegenheid te ontdekken.

Datum van bezoek: juli 2017
7 november 2016 beoordeeld

Dit is een plek om terug te keren, zonder franjes maar correct en de smaken zitten perfect. Alles wordt ook huisbereid. Voor de mosslen wil ik kilometer omrijden. ik kies altiojs mosselen natuur maar de andere variaties zijn ook zeer goed.
Een Belgische of Schotse of Ierse steack staan ook allemaal op het menu.
de frietjes erbij zijn kraakvers.

Datum van bezoek: november 2016
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaaaalig lekkere mosselen natuur.
Beter dan menig restaurant aan de kust ...
Den heksenketel is een verborgen pareltje in Bierbeek.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die DEN HEKSEKETEL bekeken, bekeken ook