“Verkeerd gerecht gekregen”

Dolce Mango
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Bierbeek
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld

Ik bestelde een escalope alla veneziana en kreeg een schotel met zalm en een paar scampi's. Omdat ik nogal krap in de tijd zat heb ik niet geprotesteerd en de opgediende schotel opgegeten. Hij was eetbaar, zonder meer. Slordige presentatie ook, want het grijze gedeelte zat nog volledig aan de zalm.
Dit is een van die (talrijke) italianen die niet door italianen wordt uitgebaat.
Voor mij zal het bij een poging blijven vrees ik.

5 maart 2018 beoordeeld

Lekkere pizza zeer vriendelijke no nonsense bediening en bij prijs is zeker voor herhaling vatbaar ga zeker terug

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor lekkere pizza’s en pasta’s moet je bij Dolce Mango in Korbeek-Lo zijn. Vlotte en vriendelijke bediening. Je kan er trouwens ook afhalen.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn familie en ik zijn al jaren trouwe klanten. De mensen die er werken herkennen ons en verwelkomen ons altijd op een even vriendelijke manier. Persoonlijk ben ik echt een liefhebber van pasta terwijl mijn zus eerder pizza verliest. We hebben dit restaurant nog nooit ontevreden verlaten. Qua prijs-kwaliteit is het ook helemaal prima.

12 juni 2017 beoordeeld

Ik kan niet exact zeggen hoeveel keer ik hier ondertussen al gegeten heb, maar dat moet ongeveer rond de 20 keer liggen; De kwaliteit is na al die jaren nog altijd goed, de bediening nog altijd even vriendelijk en ja het is er nu wat drukker als vroeger, dus reserveren aangeraden.Het is er trouwens niet al te groot, er is wel een terras maar dat ligt naast een drukke baan. Ze hanteren een correcte prijs, iets wat in Leuven en omgeving al een serieuze uitzondering aan het worden is.

Reizigers die Dolce Mango bekeken, bekeken ook

Bierbeek, Vlaams-Brabant

Bierbeek, Vlaams-Brabant

Leuven, Vlaams-Brabant

In Dolce Mango geweest? Deel je ervaringen!