“Heerlijk genoten van ons huisje”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

D4601ZEst ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk genoten van ons huisje”
Beoordeeld op 21 maart 2016 voor een verblijf in maart 2016

Het huis is niet heel erg groot maar super efficiënt en nieuw ingericht, het is voorzien van alle moderne faciliteiten. Wij vinden een goede keuken belangrijk en deze was echt top. Het huis bevind zich in een leuk karakteristiek oud Italiaans dorpje, weg van de toeristische drukte. Voor ons een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: maart 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: goede keuken
Minpunten: niets
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 mrt 2016
Dank voor jullie referentie. Wij vonden het prettig om te zien hoe jullie genoten van het verblijf en van het terras gebruik gemaakt hebben. Graag tot ziens!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren