“Wat een uitzicht!”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
4 oktober 2016 beoordeeld

langs highway one kwamen we hier voor een lunch. We konden aan het de rand van het restaurant zitten met een echt fantastisch uitzicht. We kozen voor de specialiteiten van het huis en die waren echt heel lekker, zeker aan te raden! Qua prijs niet goedkoop maar hier moet je zeker even stoppen.

Datum van bezoek: september 2016

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gestopt omdat we erg nodig naar het toilet moesten, toen we binnen stapte wisten we meteen dat we er wat zouden eten. Uitzicht was zo ontzettend mooi, het zonnetje begon net te schijnen dus buiten op het terras gezeten en heerlijk geluncht. Je betaald er iets meer maar dat is het meer dan waard! Personeel erg vriendelijk en eten was goed. Enorm genoten hier!

Datum van bezoek: september 2016
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rit van Carmel naar Santa Barbara over Highway 1, zijn we hier gestopt. Zowel bij het café als bij het restaurant heb je een mooi uitzicht. Wij waren er tijdens de grote bosbrand, na 14.00 u werd de weg richting Carmel voor 24 u afgesloten. Er stond een voorlichtingsman van de brandweer om dit heel duidelijk en goed aan de reizigers uit te leggen. Goed geregeld.

Datum van bezoek: augustus 2016
4 juli 2016 beoordeeld

De ligging is werkelijkwaar uitmuntend. De koffie en het gebak zijn duur, maar het uitzicht maakt alles goed. Er is ook een mogelijkheid tot lunch, maar dat is niet noodzakelijk.

Datum van bezoek: mei 2016
6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden genoten van een geweldig mooi uitzicht heerlijk geluncht. Er is op dezelfde locatie ook een winkeltje met super leuke artikelen. Heb er als herinnering aan deze reis oorbellen gekocht met daarin zand van Pfeiffer Beach verwerkt.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Nepenthe bekeken, bekeken ook

In Nepenthe geweest? Deel je ervaringen!