“Prachtig uitzicht!!”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gestopt omdat we erg nodig naar het toilet moesten, toen we binnen stapte wisten we meteen dat we er wat zouden eten. Uitzicht was zo ontzettend mooi, het zonnetje begon net te schijnen dus buiten op het terras gezeten en heerlijk geluncht. Je betaald er iets meer maar dat is het meer dan waard! Personeel erg vriendelijk en eten was goed. Enorm genoten hier!

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rit van Carmel naar Santa Barbara over Highway 1, zijn we hier gestopt. Zowel bij het café als bij het restaurant heb je een mooi uitzicht. Wij waren er tijdens de grote bosbrand, na 14.00 u werd de weg richting Carmel voor 24 u afgesloten. Er stond een voorlichtingsman van de brandweer om dit heel duidelijk en goed aan de reizigers uit te leggen. Goed geregeld.

4 juli 2016 beoordeeld

De ligging is werkelijkwaar uitmuntend. De koffie en het gebak zijn duur, maar het uitzicht maakt alles goed. Er is ook een mogelijkheid tot lunch, maar dat is niet noodzakelijk.

6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden genoten van een geweldig mooi uitzicht heerlijk geluncht. Er is op dezelfde locatie ook een winkeltje met super leuke artikelen. Heb er als herinnering aan deze reis oorbellen gekocht met daarin zand van Pfeiffer Beach verwerkt.

22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een korte stop gemaakt op aanraden van anderen en een reisgids. Het was het stoppen meer dan waard. We hebben een drankje gedronken aan de achterzijde van de bar, met uitzicht over de pacific. Het was erg mooi, prachtige uitzichten. De prijs voor de drank is hoog, maar ja....

Reizigers die Nepenthe bekeken, bekeken ook

Big Sur, Californië

In Nepenthe geweest? Deel je ervaringen!