Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Azul Beach Resort Riviera Cancun
Hotels in de buurt
US$ 386*
US$ 271*
Bookit.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Ocean Coral & Turquesa(Puerto Morelos)
US$ 296*
US$ 173*
Official Site
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 598*
US$ 572*
Bookit.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 510*
US$ 467*
Bookit.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 329*
US$ 220*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 756*
US$ 455*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Hotel Arrecifes Suites(Puerto Morelos)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146*
US$ 78*
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Grand Residences Riviera Cancun(Puerto Morelos)
US$ 462*
US$ 260*
Bookit.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 756*
HotelsClick
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 666*
Cancelon
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (10.390)
Beoordelingen filteren
10.390 resultaten
Waardering van reizigers
6.817
2.212
822
307
232
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
6.817
2.212
822
307
232
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 10.390 beoordelingen
8 juni 2016 beoordeeld

Wat een super hotel, zeer schone ruime kamers, goed eten met een ruime keuze en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Vooral Gaby , Blanca en Alberto hebben ons super geholpen.Niets was teveel.Wij zaten in de Premium sectie.Ook onze butler Luis deed fantastisch zijn werk altijd met een glimlach.Ook de tuin is zeer mooi en goed onderhouden.Mijn moeder loopt erg moeilijk maar het hotel is goed begaanbaar voor invaliden.Ook bij elk restaurant een invalide toilet.
Enige min puntje, het zwembad water bij de Wave bar was erg heet en voor het hotel kan je kan je niet de zee inrennen.
Veel rotsen en stenen.
Verder echt een aanrader en ga eens eten in Le Chique, dit moet je meemaken zo apart en hoogstaand gepresenteerd en zeer smakelijk.

Kamertip: Premium sectie is rustiger , alle kamers in dit gebouw hebben zijdelings zeezicht.Adult only hebben op de begane grond geen zeezicht
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Charles d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KarismaHotelsResorts, Director General van Azul Beach Resort Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2016
Google-vertaling

Dear Charles d:

Thank you for your review of your experiences, we appreciate that you have taken the time to share your comments with future travelers and guests.

We are sure your description of our site´s atmosphere will be a great help for future travelers when choosing their next destination.


Best Regards,
Renaud Pfeifer
Hotel General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel,zeer vriendelijk personeel .Prachtige zwembaden veel activiteiten en s'ochtend vroeg de yoga van Jorge fantastisch om de dag mee te beginnen .Het eten is zeer goed alleen jammer dat het zeer lawaaierig is. Mooi gelegen aan het strand waar helaas voor het uitzicht veel zeewier ligt. Erg kindvriendelijk ook voor de allerkleinste en leuke activiteiten voor de kinderen en niet storend voor de volwassenen. Fijn om geweest te zijn, een echte aanrader.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Bedank wandasparreboom
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KarismaHotelsResorts, Manager van Azul Beach Resort Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016
Google-vertaling

Dear wandasparreboom,

Thank you for taking the time to review our resort. We are glad to know that you had a good time with everything that we have to offer. Your feedback is very much valued and regarding the seaweed, let me assure you that our staff work endlessly to keep the beach clean. Nature sometimes makes is difficult for us, but we make an extra effort to provide our guests with a nice beach. We hope to host you on your next holiday so you can enjoy the Karisma experience to the fullest!

Best regards,

Renaud Pfeifer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige plek om je vakantie te vieren, heerlijke schone zwembaden en kwalitatief hoog eten. Erg ruim omgezet en veel grote zwembaden tegenover het aantal gasten. Fantastische animatie van Nickelodeon en super activiteiten voor volwassenen.oa Spaanse les, yoga, stretching, bootcamp enz! Tof om iedere dag toch iets leuks te doen. Mooi groen en heel schoon en netjes overal.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Bedank RichellaRaijmakers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KarismaHotelsResorts, Gerente van Azul Beach Resort Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016
Google-vertaling

Dear RichellaRaijmakers,

We are glad to read that your experience with us was pleasant and that you had a marvelous time here at our resort. For us is very important to know that we've met your expectations, that feeds our motivation to keep working hard for all our guests. Thank you, and we hope you visit us soon again.

Kind regards,

Renaud Pfeifer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

16-6 aangekomen kom al jaren in Mexico maar heb dit nog nooit meegemaakt . Via D-reizen geboekt en vliegen met Arke. D-reizen heeft niet de mogelijkheid om prestige te boeken kwamen we achter toen we aan kwamen we vroegen om een up grade dat kon als je mee deed aan een Tour met ontbijt door hotel en dan kreeg je veel korting en meer luxe dus ik besloot het alleen te doen maar achter af mocht dat niet je moest met z'n tweeën. Daar hadden we geen zin in dus dan werd de up grade 100 in plaats van 200 dollar per nacht klinkt leuk maar hadden al best wat betaald en zouden tot 26 juni blijven dus zagen daar van af. Het bleek om time sharing te gaan daarom moet je met z'n tweeën. We probeerde nog een betere prijs te krijgen maar ging niet. WiFi is niet inbegrepen - tv deed het niet kamers oud. De mensen die je moeten helpen helpen alleen maar als je je inlaat met het time sharing programma. Anders niet dus ik had wel een paar dagen gratis internet. Gelukkig was er op dat moment ook een meeting met de Tour operator boy Jan van Arke en hij vroeg hoe het beviel en hebben gezegd eigenlijk zo snel mogelijk weg te willen omdat het grootste gedeelte van het hotel en beste plekken zowel aan het zwembad als aan het strand voor het prestige gedeelte is. We zouden nog door gaan naar the Royal in playa del Carmen en deze jongen heeft geregeld dat we voor 300 euro vrijdags de 19-6 meteen door konden naar de Royal wat een opluchting en hier is het geweldig. Eindelijk kan de vakantie beginnen nooit meer een karisma hotel

Verbleef: juni 2015
1  Bedank Christa v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KarismaHotelsResorts, General Manager van Azul Beach Resort Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2015
Google-vertaling

Dear Cristina v:

Allow me to thank you for taking the time of sharing your experience with us. Firstly, please accept our apologies for the areas that we fell short of expectations.

We would like to inform you, that Prestige is a professional company, which has representation office on our property. Prestige is not operated by Karisma Hotels and Resorts however there are strict operational policies to ensure that the presence of Prestige does not disturb our valued guests.

I’m very sorry to hear of your experiences during your stay, unfortunately from this review we cannot identify your booking. Please contact our customer service department, customerservices@karismamexico.com, so we continue our communication with you directly.

Yours Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KarismaHotelsResorts, General Manager van Azul Beach Resort Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken