“Lekker eten op een mooie locatie”
Beoordeling van Moulin de hamoul

Moulin de hamoul
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Rendeux
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld

Wie vertoeft in deze regio is dit een uitgelezen stekje om je benen onder tafel te schuiven na een dagje wandelen in de omliggende bossen. In het jachtseizoen vind je dan ook heel wat lekker wild op je bord!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ballade gourmande genomen met wild. Drie gangen uitstekend verzorgd voor slechts 37 Euro. Modern en smaakvol ingericht met aangename apero ruimte vooraf. Aanrader voor deze streek.

30 oktober 2017 beoordeeld

reeds dikwijls langs gereden en steeds veel auto's zien staan, dus, nieuwsgierig.
Geen spontaan, warm onthaal.
Heel ongezellig om apero te nemen ( lijkt wel een oude toonzaal van ikea)
Een goede hobbykok kookt 10 keer beter!

15 augustus 2017 beoordeeld

Dit huis al verschillende keren bezocht, nog nooit ontgoocheld.
Laurence en chef Eric slagen er in zeer lekker eten aan te bieden voor een eerlijke prijs.
Onthaal is super, bediening correct.

13 maart 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit een topper en absolute aanrader.
Beginnen met het minste, het interieur is niets speciaal en zou veel mooier kunnen. Maar uiteindelijk ga je naar een restaurant voor het eten en de ontvangst en beiden zijn top.
Heel vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Wij kozen voor de balade gourmande met 2 voorgerechten, hoofdschotel en dessert. Daar was echt niets op aan te merken, alles was mooi gepresenteerd en smaakte overheerlijk. De aangepaste wijnen zijn eveneens een aanrader. Alles paste perfect en onze glazen werden regelmatig bijgevuld, bijna niet te geloven voor deze prijs.
Als wij ooit opnieuw in de buurt vertoeven keren wij zeker terug naar le Moulin de Hamoul.

Reizigers die Moulin de hamoul bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

Rendeux, Belgisch Luxemburg
Durbuy, Belgisch Luxemburg

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg
Rendeux, Belgisch Luxemburg

In Moulin de hamoul geweest? Deel je ervaringen!