“goed visrestaurant”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

dit restaurant is vlak aan zee gelegen met zicht op het haventje. De netheid en bediening heel goed. In een visrestaurant wil je natuurlijk dan ook de visgerechten proeven en dat is zeer goed bevallen. We kregen een mooi stuk vis perfect klaargemaakt met groentjes ed. We proefden ook de huiswijn en die viel ook best mee. De prijs was iets duurder dan gelijkaardige restaurants verder het binnenland in, maar zoals overal betaal je iets meer voor de locatie.

31 mei 2017 beoordeeld

Gelet op de bestaande reacties kozen we voor een "avondje uit" in deze
taverne . We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje aan de waterkant.
De uitbater stuurde ons wat onhandig naar de duurste gerechten en de duurste wijn. We bestelden vis . Deze was lekker klaargemaakt maar ook niet meer dan dat
De wijn was ook ok maar niet uitzonderlijk .
Uiteindelijk betaalden we toch meer dan op andere plaatsen voor dezelfde kwaliteit.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant prima visrestaurant wel toeristen gericht. De prijs is niet altijd in verhouding met de restaurants iets buiten het dorp

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer nam ik dorade. Deze werd geserveerd met rijst en een soort spinazie. Dit was lekker. De huiswijn is er duurder dan bij de andere restaurants maar wel lekker. Bediening goed.

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten aan het water. Wel wat duurder dan de andere restaurants maar de risotto met garnalen en ouzo is zeker een aanrader! Daarnaast ook de traditionele souvlaki kip, varken of lam.

Reizigers die Taverna Ombrosgialos bekeken, bekeken ook

Sfakia, Chania Prefecture

In Taverna Ombrosgialos geweest? Deel je ervaringen!