“Zo maar !”
Beoordeling van Brasserie Poelzicht

Brasserie Poelzicht
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kapel-Avezaath
Prijsklasse: € 6 - € 45
Beschrijving: Rotisserie Huize Poelzicht is dagelijks geopend vanaf 11:30 voor lunch, diner, kop koffie of borrel. Het rode hart van onze open keuken is de Rotisol -een grill- waar gevogelte en vlees op wordt gegaard. Op onze menukaart speelt vlees en gevogelte dan ook de hoofdrol, maar de liefhebber van vis- of vegetarische gerechten zijn wij zeker niet vergeten.
4 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin heb ik heerlijk geluncht in dit fijne restaurant met een super gastvrije en prettige bediening.
Wij kozen voor een vegetarische quiche met aardpeer.
Een heerlijk gerecht met verfijnde smaken.
Een glas Chardonnay completeerde onze lunch.
Bij de koffie werd ons van harte aanbevolen om een madeleine erbij te bestellen.
Dit advies was niet ten onrechte gegeven, heerlijke madeleine warm uit de oven met een vanille sausje.
Een punt van kritiek, ik ben minder valide en het invaliden toilet stond helemaal vol met een bbq, tafels, kinderstoel en andere spullen.
Gelukkig kon ik vandaag zonder mijn rolstoel komen lunchen, anders had ik geen gebruik kunnen maken van dit toilet. Zelfs met alleen mijn kruk ging het lastig.
Ik heb dit wel aan de eigenaresse aangegeven in de hoop, dat er iets mee wordt gedaan.

Datum van bezoek: mei 2024

3 maart 2024 beoordeeld

Wauw! Wat een mooi restaurant, mooie service en prachtig eten en drinken.
We hebben genoten en gesmuld!
De gerechten zijn een lust voor het oog en heerlijk qua smaak.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
29 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd op 2e kerstdag voor de 4-gangen kerstlunch, eventueel uit te breiden met zilte gerechten en/of kaas.
Het was voortreffelijk, er werd jammer genoeg geen amuse geserveerd naast het lekkere brood.
Een mooie combinatie van gerechten, voor mijn man nog een kaasplateau er bij, wat ook erg goed was.
1 puntje van kritiek, omdat ik mindervalide ben maak ik gebruik van een invaliden toilet, hier was dat echter niet mogelijk.
Dit toilet werd gebruikt als opslagruimte, het stond helemaal vol.
Noodgedwongen moest ik gebruik maken van het gewone toilet wat voor mij forse problemen oplevert. Graag aandacht hiervoor om dit in de toekomst te voorkomen.

Datum van bezoek: december 2023
9 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van Haiko bezochten wij Poelzicht voor een zondags lunch en dat was een schot in de Roos 🎯.
Ontvangst door een gastvrouw die met zo veel
Liefde voor het vak bezig is, dat zie je als gast gelijk!
De keukenbrigade weet je met elk gerecht te verassen
Wij komen snel een avond genieten dij dit pareltje 💕

Dessert mag iets kleiner 😃

Team Poelzicht ga absoluut zo door…

Datum van bezoek: oktober 2023
22 augustus 2023 beoordeeld

In één woord: geweldig! Wat een aanwinst, prachtig restaurant. Mooie kaart, mooie wijnen... alles wat je hartje wilt. Super!

Datum van bezoek: juni 2023
    • Sfeer

Reizigers die Brasserie Poelzicht bekeken, bekeken ook

In Brasserie Poelzicht geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.