“Onze ontdekking van 2023”
Beoordeling van Brasserie Poelzicht

Brasserie Poelzicht
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kapel-Avezaath
Prijsklasse: € 6 - € 45
Beschrijving: Rotisserie Huize Poelzicht is dagelijks geopend vanaf 11:30 voor lunch, diner, kop koffie of borrel. Het rode hart van onze open keuken is de Rotisol -een grill- waar gevogelte en vlees op wordt gegaard. Op onze menukaart speelt vlees en gevogelte dan ook de hoofdrol, maar de liefhebber van vis- of vegetarische gerechten zijn wij zeker niet vergeten.
9 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van Haiko bezochten wij Poelzicht voor een zondags lunch en dat was een schot in de Roos 🎯.
Ontvangst door een gastvrouw die met zo veel
Liefde voor het vak bezig is, dat zie je als gast gelijk!
De keukenbrigade weet je met elk gerecht te verassen
Wij komen snel een avond genieten dij dit pareltje 💕

Dessert mag iets kleiner 😃

Team Poelzicht ga absoluut zo door…

Datum van bezoek: oktober 2023

22 augustus 2023 beoordeeld

In één woord: geweldig! Wat een aanwinst, prachtig restaurant. Mooie kaart, mooie wijnen... alles wat je hartje wilt. Super!

Datum van bezoek: juni 2023
    • Sfeer
12 juli 2023 beoordeeld

Mooie locatie, adequate en vriendelijke bediening en fantastisch eten op hoog niveau. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023
18 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm welkom, mooie ambiance, attent en kundige bediening en fantastisch lekker gegeten! De specialiteit was fruit de mer, super lekker, vers en gevarieerd!
Voorgerecht…….wagyu mmmm
Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
8 mei 2023 beoordeeld

De kaart ziet er mooi uit, maar de kreeftebeignet was een droge bal, de foie gras was een kant en klare plak die zo uit de koelkast kwam, bijpassende wijn gevraagd, het jongetje van de bediening roept standaard Chardonnay, echt geen bijpassende wijn dus, na navragen kwam er een dame met een drankje die er wel bijpast. wellicht een goed idee om bij elk gerecht te melden welke wijn er mooi bijpast, zodat het personeel dat ook kan aanbieden, ook al snappen ze het niet. Het dessert zag er mooi uit, maar qua smaak heel vlak en uitgedroogde plankjes pandancake. Het lijkt erop dat ze het niet aan kunnen, of dat het voor de betuwe wel OK is.

Ik had er meer van verwacht, als je pretendeert Franse keuken te serveren.

Geef ons maar Het Kalkoentje in Rhenen!

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Brasserie Poelzicht bekeken, bekeken ook

In Brasserie Poelzicht geweest? Deel je ervaringen!