“Zo maar !”
Beoordeling van Brasserie Poelzicht

Brasserie Poelzicht
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kapel-Avezaath
Prijsklasse: € 6 - € 45
Beschrijving: Rotisserie Huize Poelzicht is dagelijks geopend vanaf 11:30 voor lunch, diner, kop koffie of borrel. Het rode hart van onze open keuken is de Rotisol -een grill- waar gevogelte en vlees op wordt gegaard. Op onze menukaart speelt vlees en gevogelte dan ook de hoofdrol, maar de liefhebber van vis- of vegetarische gerechten zijn wij zeker niet vergeten.
30 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heb ik hier mijn 75ste verjaardag gevierd met een feestelijke borrel met 10 vriendinnen.
Ik had van te voren mijn wensen met Edwin doorgesproken en was accoord gegaan met zijn voorgestelde idee.
Ontvangst met koffie met Betuws appelgebak, dan voor iedereen een glas cava om te toasten en verder consupties naar keuze.
Daarbij zouden tussendoor Frans-Orientaalse hapjes geserveerd worden. Gastvroyw Lydia, een gastvrouw pur sang, leidde heel subtiel alles in goede banen.
Het was in 1 woord fantastisch, van begin tot einde, van ca. 14.00 uur tot ca. 17.30 uur, alles klopte.
Ik had doorgegeven dat 1 persoon 100% vegetarisch was en voor 1 persoon wel vis maar geen vlees.
Alles klopte, de warme sfeer, de attente manier waarop onze gastvrouw op de achtergrond alles in de gaten hield.
Ik had gevraagd of zij af en toe even een paar foto's wilde maken, ook dat verliep subtiel en probleemloos.
Toen diverse vriendinnen door de mannen werden opgehaald, schoven zij nog even bij ons aan en werden ook door Lydia voorzien van een drankje.
Van begin tot einde: chapeau !
Een aanrader voor een ieder die een feestje geeft ter gelegenheid van wat dan ook.
Wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: december 2022

22 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief:
smaakvol
algemene bediening

Negatief:
porties aan de vrij bescheiden kant
tochtig
verwarming lijkt uit: voor dames zijn dekens noodzakelijk
tafelgast verhinderd door ziekte wordt gewoon in rekening gebracht

Datum van bezoek: december 2022
18 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier pas weer lekker kunnen genieten van de fantastische keuken!
Fijne sfeer, open keuken en een super fijne bediening!
Een klein minpuntje is dat je voor een schaaltje friet en salade als supplement moet bij betalen! Gezien de prijzen op de kaart is dat erg jammer en onnodig is mijn idee.
Vandaar een welverdiende 4 in plaats van een 5!
Blijft een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2022
14 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat uit de keuken komt is Frans zonder compromis. De eetgelegenheid heeft gekozen voor het concept van Brasserie, kennelijk met de nadruk op eenvoud en vriendelijke prijs. Wat ons betreft zou wat minder bescheidenheid mogen. Niet veel restaurants bieden een dergelijk ambiance en voortreffelijke keuken. Wat ons betreft een omweg waard. Chapeau.

Datum van bezoek: augustus 2022
5 juni 2022 beoordeeld

Goed restaurant met uitstekende kok.
Vlees was goed bereid met fantastische jus. Mooi voorgerecht van slakken en champignons.
Open keuken te zien in het restaurant.
Zeer vriendelijke bediening.
Voor de Bob mogen er wat meer niet alcoholische sapjes op de kaart komen.
Keukenstoelen zitten voor een hele avond niet comfortabel. Ruime parkeergelegenheid.
Mooi gelegen en de moeite waard om langs te gaan. Fijne avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Brasserie Poelzicht bekeken, bekeken ook

In Brasserie Poelzicht geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.