“Wat een tof huis”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

KimE2194
1 beoordeling
“Wat een tof huis”
Beoordeeld op 2 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Toen we aankwamen heel vriendelijk onthaald door de eigenaar en zijn vader. Er was net voetbal van onze nationale ploeg en ze hadden zelfs chips en drankjes voorzien zodat we onmiddellijk voetbal konden kijken! Huis tiptop in orde... af en toe kwam de vader eens checken of alles ok was, maar was zeeeker niet storend! Integendeel... als je iets vroeg kreeg je interessante tips...
Het enige nadeel aan ons verblijf waren de muggen... zeker muggenspray kopen ter plaatse tegen de tijgermuggen. Degene die je bv in België koopt zijn niet opgewassen tegen die tijgermuggen.
Voor ons was het een hele goeie ervaring in dit huis te kunnen logeren!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren