TripAdvisor

Beoordeling van Keyaki

Keyaki
Geclassificeerd als nr. 8 van 18 Restaurants in Destelbergen
14 september 2019 beoordeeld

Zeer goede ervaring, 1 vaste prijs/persoon, alles inbegrepen. Van steak (perfect gebakken) tot kreeft en oesters, voor ieder wat wils, een zeer uitgebreid dessert buffet, vis en schelpvruchten! De mensen die niet zijn langs geweest hebben ongelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 september 2019 beoordeeld

Keyaki is een typisch familie-restaurant. Alles is in buffetvorm. Terwijl je wacht wordt jouw vlees naar keuze gebakken volgens jouw eigen wensen (bleu, enz.). het buffet heeft voor elk wat wils (tot kreeft toe). Je gaat zo dikwijls als je maar wil. Er is eveneens een dessertbuffet (met chocolade fontein). De dranken worden aan tafel gebracht. Telkens je om iets anders gaat, wordt jouw bord weggehaald van tafel. Er is een ruime parking voorzien. Advies: hou de openingsuren in het oog.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 september 2019 beoordeeld

Lekker, vers, superveel keuze! Top dat de kinderen er kunnen spelen. Wij gaan zeker terug! wij vragen ook steeds dezelfde tafel! Handig!

Datum van bezoek: mei 2019
3 juni 2019 beoordeeld

amai. eten a volonté maar met alles wat je kan bedenken. Voor deze prijs eet je je rond. zalm , oesters, tepanyaki, sushi gewoon teveel. ik heb tien gangen gegeten. mensen zijn vriendelijk. ook drankformule zeer interessant. ja kan lang blijven en je zit niet op elkaar.

Datum van bezoek: juni 2019
14 mei 2019 beoordeeld

Wij zijn hier gaan eten voor Moederdag op zondagmiddag.
Fris, proper, modern en kindvriendelijk.

Wat mij het meest bij bleef was het overvloed aan eten.
Zovéél keuze heb ik in buffet zelden gezien.

Prijs kwaliteit zit écht wel snor.
Ik betaal graag 10€ meer!
Ideale plek voor grote bijeenkomsten zoals familiefeesten, verjaardagen, vader en Moederdag... noem maar op.

Wij zijn fan!!!!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Keyaki bekeken, bekeken ook

Destelbergen, Oost-Vlaanderen

Destelbergen, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In Keyaki geweest? Deel je ervaringen!