Bequem& sehr sauber: hier schlafen Sie. To sleep here is very comfortable & clean.
Einbauküche original 1980;) Kitchen with all staff. Big enough for 6 guests.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Einbauküche original 1980;)
Kitchen with all staff. Big enough for 6 guests.
Am Wochenende haben wir Familien mit Kids
Zwei WC, drei Waschbecken, Badewanne und Dusche
Jeder Gast hat ein Zimmer (bei 3 Gästen)
Grosses Balkon auch zum Rauchen
Vorderansicht. Balkon des Apartments. Hier können Sie rauchen.
Hier parken Sie
Blick aus dem Fenster
Ihre 3Zi Wohnung ist unter dem Dach
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Doe het niet”
Beoordeeld op 7 februari 2016 voor een verblijf in februari 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Deze eigenaresse heeft niks van toerisme begrepen en heeft klantvriendelijkheid absoluut niet haar woordenboek staan.
Zonder pardon heeft ze ons ergens anders ondergebracht, omdat ze zelf een betere boeking binnen had gekregen.
Bij onze boeking was sprake van een misverstand, maar behalve verwijten naar ons heeft ze niet gezocht naar een oplossing en liet ons op straat staan bij de andere accommodatie.

Wees verstandig en rij een paar minuten door naar de familie Braun van B&B Old docter's house. Hier kwamen we bij toeval uit, maar dit hadden we meteen moeten doen!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Markt Einersheim

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren