“Matig restaurant.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Cancelada
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit prachtig plaatsje vonden wij dit zeer ouderwets ingericht restaurant.
De reviews gaven hoge verwachtingen.
Onze ervaring was anders.
Het eten was maar heel matig.
Kwam dat misschien omdat wij een menu genomen hebben?
Maar ook de bediening was zeer matig.
En wij moesten wel erg lang wachten tot het eerste gerecht kwam.
Meloen met ham. Moet toch niet zo moeilijk zijn.
De meloen was hard en nog niet rijp. En de ham was ook niet lekker.
Moet ik nog doorgaan?
Nee, want wij komen er niet terug.

Stewart1234567, Public Relations Manager van El Legado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at du ikke nyde din aften med os. Med venlig hilsen Juan og Mari.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was gewoon lekker. Alles goed op smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben genoten en komen terug.

Stewart1234567, Guest Relations Manager van El Legado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Hartelijk dank voor uwbeoordeling. Het is echt gewaardeerd en we hopen u binnenkort weer te zien. Saludos cordiales, Juan y Mari

22 januari 2017 beoordeeld

Zeer gedateerde inrichting, plastic "kanten" (kapotte) tafellakens, (stinkend) olie lampje, smakeloze, felle verlichting. Zeker geen restaurant om romantisch uit te eten. Was er dan niks goed? Jazeker wel: het eten is goed, zeker voor wat je betaalt. De bediening is vriendelijk.

Stewart1234567, Guest Relations Manager van El Legado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2017

We are very fortunate to have great clients like you who write us wonderful reviews. Saludos cordiales, Juan y Mari

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeven personen gegeten; 4 volwassenen en 3 kinderen. Iedereen heeft heerlijk gegeten! Drie gangen en drinken en nog een fles wijn voor nog geen €125!

Zeker de moeite waard!

Stewart1234567, Guest Relations Manager van El Legado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

26 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen sinds vele jaren bij Juan en zijn restaurant. Voorheen was hij uitbater van casa Miguel, dat heeft zijn zoon nu onder zijn hoede, ook al geweldig.
Nu komen nog graag bij El legado, alhoewel de locatie wat minder (deze ligt lang een straat met autoverkeer) dan zijn vorige adres is de prijs/kwaliteit nog altijd geweldig. Wij zitten altijd graag buiten en dat kan nog altijd. Kip korma is favoriet bij onze kinderen en bij ons allen de gamba's pil pil. In onze ogen de beste aan de Costa! Juan graag tot ons volgende bezoek!

Stewart1234567, Guest Relations Manager van El Legado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2015

Vielen Dank für Ihre Bewertung und wir freuen uns, dass Sie genossen Ihre Mahlzeit mit uns. Wir hoffen, Sie wieder zu sehen und vielleicht beim nächsten Mal werden wir verdienen 5 Sterne ! Mit freundlichen Grüßen, Juan und Mari.

Reizigers die El Legado bekeken, bekeken ook

Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

In El Legado geweest? Deel je ervaringen!