Awa Natura(Aigues)
Finca Bilou(Aigues)
Priceline
7 mei 2018 beoordeeld

Het is een kleine 'Posada Rural' , half BB.
Van zodra je er aankomt voel je je er thuis. Na een heel goed onthaal kwamen we in een heel mooi ruime ingerichte kamer terecht met de nodige comfort.(wel geen Tv op onze kamer - is in een kleine ruimte op gelijkvloers te vinden) De villa bevind zich in een rustige omgeving niet ver van de dorpskern. In de mooi ingericht tuin, waar enkele huisjes opgesteld staan (dewelke gehuurd kunnen worden - elk voorzien van slaapkamer, mini keuken en wasgelegenheid) ligt op een heel rustige plaats een groot zwembad dewelke niet verwarmd is. Dit laatste mag in principe vanaf half april de fervente zwemmer niet tegenhouden. Wij boekten een verblijf in 'half pension' en hebben het ons helemaal niet beklaagd! Elke avond werden wij verwend met lekkere maaltijden! Te noteren valt ook dat de bediening perfect was.
Besluit: Ons verblijf van 12 dagen waren voor ons heel aangenaam! Rust, goede contacten met de uitbaters, verzorgde maaltijden, wifi, ...... Wat kunnen we meer wensen.....!

Kamertip: De voorste en achterste kamer bieden zicht op het mooie heuvelachtig landschap/ mooie tuin. (achterste kamer heeft tevens een mooi terras)
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
29 april 2018 beoordeeld

Ontbijt was erg goed en ruim voldoende. Naast het (hele goede wisselende) eiergerecht was er jam. Een derde beleg zou wel fijn geweest zijn. Koffie en thee kon je ruim krijgen.
De kamer met het terras was geweldig. Erg ruime kamer en badkamer met een eigen overloop waar een koelkastje staat, een waterkoker en thee voorzieningen. Ook het eigen terras met 2 heerlijke stoelen en twee ligbedden (waar 2 badlakens voor lagen) overtrof de verwachtingen. En dit allemaal te danken aan de goede smaak en goede zorgen van Gert-Jan en Angel. Op verzoek kun je er ook dineren voor een schappelijke prijs. Op de dag van ons vertrek stonden de heren al om 7u klaar met een heerlijk ontbijt voor ons.

Verbleef: april 2018
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving en sfeervol ingerichte B&B, alleen het mist glans door het gebrek aan gastvrijheid. Wij hebben onze week vakantie daar ervaren alsof we eerder tot last waren dan welkom. Bijvoorbeeld: de avond voor vertrek werd tijdens het avondeten gevraagd of we snel even konden betalen, want de eigenaren moesten nog weg die avond. Toen wij de volgende ochtend om 7u vertrokken was er niemand te vinden om de sleutel in te leveren. Echt een gemiste kans wat mij betreft

Verbleef: april 2018, reisde met familie
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele sfeervolle bed & breakfast. Wel ver weg van alles. Een auto huren is een must. Wij hebben een heerlijke verblijf gehad. De eigenaren lopen niet over van gastvrijheid en ontbijt viel erg tegen. Maar wel heel mooi daar.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
24 januari 2018 beoordeeld

Deze B&B ligt op loopafstand van het kleine dorpje waar zich ook enkele eethuisjes en cafeetjes bevinden.
De inrichting is landelijk shabby-chic en zeer gezellig. Een oase van rust.
Het prachtige zwembad biedt een mooi uitzicht en er zijn comfortabele ligbedden.
Het ontbijt is afwisselend en wordt opgediend in het gezellige binnenkoertje.
Gert-Jan is een crème van een vent, supervriendelijk, uiterst voorkomend en zeer behulpzaam en attent.
Onze kamer was gezellig, mijn vrouw en ik zullen ons dit nog heel lang herinneren!

Verbleef: september 2017