TripAdvisor

Beoordeling van Taverne de la Chouffe

Taverne de la Chouffe
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Achouffe
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben alle zes een Tosti met Salade genomen, de Tosti was een beetje droog, de tomaten ketchup, moest het goed maken, de salade een beetje zuur

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld

Fantastische plaats , vriendelijke bediening alom. Gezellig kader, met mooie open haard .Men kan er ook in het winkeltje allerlei specialiteiten kopen.

Datum van bezoek: september 2018
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de 2 keer bij deze zaak gekomen, heerlijke lasagne gegeten en lekkere chouffe gedronken, de porties waten als lunch genoeg maar als dinner zou het niet voldoende zijn

Datum van bezoek: juli 2019
22 juli 2019 beoordeeld

We bezochten met vrienden het etablissement.we waren te laat voor een rondleiding in de brouwerij. Toch lekker gegete.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 6 volwassen en 2 kinderen onder 6 jaar. Om 2 tafeltjes op terras bij elkaar te schuiven moest er eerst toelating gevraagd worden binnen. Daarna kregen we een opgefokte garçon die duidelijk nog niet was ingewerkt(goed dat het niet druk was). Bij de bestelling moesten we rekening houden om slechts 4 verschillende gerechten te kiezen wat normaal is. Bij het opnemen van onze bestelling voelde weg dat de garçon het op zijn heupen begon te krijgen omdat voor hem een lasagne en een kinderlasagne 2 verschillende gerechten waren alsook toen er daarna ook nog 1x croque en 1x croque met garnituur. Het eten op zich was gewoon oké en een mooi terras.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Taverne de la Chouffe bekeken, bekeken ook

Achouffe, Belgisch Luxemburg

Wibrin, Houffalize
Houffalize, Belgisch Luxemburg

In Taverne de la Chouffe geweest? Deel je ervaringen!