Opslaan
Brouwerijbezoek

Beoordeeld op 15 juli 2020
Sabrina M
Kampenhout, België
Leuke weetjes en lekker bier!

Beoordeeld op 24 februari 2020
JAVA_kortrijk
Kortrijk, België
Lees alle 228 beoordelingen

Beoordeeld op 15 juli 2020

Altijd fijn om een bezoek te doen geleid door een enthousiaste gids, zelfs met een mondmasker. We kwamen op een korte tijd veel te weten over de brouwerij. De degustatie achteraf was best gezellig

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020

Heel leuk bezoek. Heel wat bijgeleerd over de basics van bier brouwen en geschiedenis van Achouffe, maar ook heel wat leuke algemene weetjes over bier brouwen. Aangenaam bezoek aan de brouwerij zelf, nadien kan je 3 bieren proeven in een gezellige taverne en krijg je er nog een souvenir bovenop. Zeker waar voor je geld. Aanrader als je in de buurt bent!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Jammer de plek had vroeger een nostalgische uitstraling nu helaas te toeristisch geworden ik denk dat de inwoners van achouffe verdwenen (oorspronkelijke chouffe kabouters) nu bestaat het authentieke dorpje uit brouwerij , kroeg en heel veel vakantiehuisjes

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Ben je in de buurt van Achouffe dan is een bezoek aan de brouwerij van d’Achouffe zeker de moeite waard. Dagelijks worden er diverse rondleidingen gegeven. De groepen zijn niet groter dan 20 personen. Er zijn ook rondleidingen in het Nederlands. Wij hadden het geluk dat de groep maar uit 12 personen bestond. Kwam mede omdat wij de rondleiding al om 11.00 uur geboekt hadden. Wij hadden een prima gids die uit Nederland kwam. Zij vertelde met passie over het bedrijf en het brouwen van bier. Na de rondleiding was het proeven van verschillende bieren. Tevens kregen wij tot slot een Achouffe glas. Ook konden wij na afloop nog een drankje drinken in een van de restaurants rond de brouwerij. Kinderen zijn ook welkom.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Als trouwe Chouffe drinker moet je hier geweest zijn. Best aardig, de winkel is vernieuwd, maar het houdt niet over. Toch een kleine moeite om even te gaan kijken.

Datum van activiteit: december 2019