Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 96
PricelineUS$ 96
Hotels.comUS$ 96
Agoda.comUS$ 96
eDreamsUS$ 96
Destinia.comUS$ 112
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Aangekondigd dat wij met 2 honden kwamen stonden er in de hotelkamer 2 bakjes met hondenkoekjes en 2 knuffels klaar , er zijn veel dieren vriendelijke hotels maar dit hadden wij niet verwacht, top!
Kamers prima, klein maar compleet (3 sterren). Airco net als in de kamer ook in het restaurant niet koel te krijgen.
Diner aanbieding 3 gangen 18€ PP prima maar niet echt sfeervol, ook hier weden onze honden in de watten gelegd. Voor ons 3 maar voor de honden 5 sterren !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, zeer ruime en schone kamers van alle gemakken voorzien. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen/weinig restaurantjes in directe omgeving, maar restaurant vh hotel was werkelijk erg goed!Ook ontbijt uitgebreid, goed verzorgd. Enige min-puntje is dat wij geen balkon hadden bij de kamer.
Zeker een aanrader en wij komen zeker op doorreis weer hierheen.

Datum van verblijf: september 2018
DirezioneHA, Responsabile relazioni con la clientela van Best Western Hotel Adige, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Dear Guest,
many thanks for your Kind Review.
Best Wishes

Beoordeeld op 25 juli 2017

Keurig hotel voor op doorreis verder Italië in. Het hotel ligt net iets van de snelweg af en is eenvoudig te vinden. Ontbijt netjes geregeld en wifi aanwezig. Om de hoek zit een pizzeria dus na een vermoeiende reis niet ver voor een hapje eten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Zuivere kamers ,goed ontbijt.Zeer vriendelijk personeel en met name de dames aan de receptie.WiFi deed het niet op de kamer.Werd van alles beloofd,maar er gebeurde niks.Welness moest je pppd €15 betalen.en dat was het zeker niet waard.Belachelijk!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 8 maart 2015

We hadden een stadard Triple Room geboekt voor een verblijf van één nacht in dit hotel en werden bij aankomst verrast door het feit dat we een upgrade werden aangeboden naar een Junior Suite. Mooie kamer correct ontbijt en heel vriendelijk personeel. Parkeren kan soms een probleem zijn wegens de drukte van een winkelcentrum naast de deur.

Datum van verblijf: maart 2015