“Het beste ooit - kan het nog beter?”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
45 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Het beste ooit - kan het nog beter?”
Beoordeeld op 13 oktober 2014 voor een verblijf in oktober 2014

Wij begrijpen eerlijk gezegd niet dat een dergelijk huis in de verhuur gaat. Wij zouden ons eigen huis graag inruilen voor dit prachtige huis dat werkelijk voorzien is van alle comfort. Lieve, aardige eigenaars (ouder stel) die duidelijk hun ziel en zaligheid in de inrichting hebben gestopt. Het huis is gelegen in de urbanisatie Roche, een estate op ca. 10 minuten rijden van Conil. Mooie (zand)stranden en Jerez en Cadiz op rijafstand. Auto aan te bevelen. Met dank aan Paco en Ana voor een heerlijk verblijf zouden wij dit huis iedereen aanraden. Tip: wij waren hier begin Oktober, een (zeer) rustige tijd dus en nog 31 gr.C.!

Datum van verblijf: oktober 2014
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Beoordeeld op 24 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Datum van verblijf: april 2019
Antwoord van management
6 mei 2019
Esteban y su familia han sido unos huéspedes estupendos, agradables y han cuidado la casa. Estaremos encantados de contar con ellos de nuevo.
lsmilena6

2 beoordelingen
Beoordeeld op 4 maart 2015 voor een verblijf in februari 2015

Datum van verblijf: februari 2015
Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren