Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel midden in Toscane op ca 30min rijden vanaf de afslag van de snelweg. Kamers netjes en dagelijks schoon gemaakt, ontbijt ook erg goed! Verder een prachtig uitzichten mooi zwembad. Kamerprijzen kunnen wel nogal variëren afhankelijk van het aantal nachten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Heel mooi en charmant hotel. Landelijke stijl.
Heel mooi om savonds te zien, prachtig verlicht. Ook aangenaam om 's avonds op het koertje van de wijnbar te vertoeven.
Goed werkende airconditioning. Propere en moderne badkamer.
Heel leuk zwembad met bediening.
Ontbijtzaal kijkt uit op de omgeving, fantastisch om zo je koffie te drinken. Ontbijt was ook heel uitgebreid en prima!
Kortom een prachtig en fantastisch verblijf gehad, het enige spijtige was dat we moesten vertrekken... Wij gaan zeker terug!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Hier 1 nacht verbleven op doorreis. Klassiek van buiten met binnen een strakkere/modernere inrichting. We kregen een zeer ruime kamer met 2 verdiepingen en een leuk terras. Prachtig uitzicht over de wijnvelden vanuit de ramen en vanaf het terras. Lekker zwembad om even in op te frissen. Ontbijt ok maar niet heel uitgebreid. Veel last gehad van de muggen die door de open structuur van het hotel in de gangen en kamers zitten. Niet al het personeel was even vriendelijk/klantgericht.
Maar op zich is het een goed prijs/kwaliteit hotel

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 september 2015 via mobiele applicatie

Fijn schoon hotel. Prima als uitvalsbasis om Toscane te verkennen. Ruime kamers. Ontbijt matig. Uitzicht prachtig op Radda. Prijs zeer redelijk. Receptie kan beter. Gebrekkig Engels. Zwembad altijd prettig. Alle nationaliteiten. ....

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime fijne kamers en goede badkamer. Je kunt er heerlijk eten in het restaurant en het ontbijt is ook goed. Massage in de spa is ook goed bevallen.

Het is wel een stukje van het dorp wat je niet makkelijk te voet doet, maar met de auto is het prima te bereiken.

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is de ontzettend trage/slechte Wifi verbinding overal in het hotel, zwaar onder de maat voor zo'n hotel zeker als je het op je website aanprijst.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner