Hotel Villa Campomaggio Resort & Spa(Radda in Chianti)
Gratis annuleren tot 02/08
  • Gratis parkeren
Relais Vignale(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Palazzo San Niccolo'(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
CDH Hotel Radda(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Podere Le Noci(Radda in Chianti)
  • Gratis parkeren
Palazzo Leopoldo Dimora Storica & Spa(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Borgo Castelvecchi Residenza D'Epoca(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis parkeren
Villa Sant'Uberto Country Inn(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
Livernano(Radda in Chianti)
  • Gratis parkeren
Azienda Agricola Malpensata(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
5 september 2016 beoordeeld

Prima gelegen, tussen Radda en Castellina in Chianti. Bijzonder mooi gerestaureerde borgo, heel idyllisch. Mooie kamers, prachtige tuinen. Wat een uitzicht ook. Mist misschien wat warme charmte wel. Twee minpuntjes toch: het ontbijt was eerder basic, de kamer was gehorig (de hakken van de bovenbuurvrouw weerklonken echt hard). Genoten van verblijf en omliggende dorpen en wijnhuizen!

Tip: ga dineren in het vlakbij gelegen La Cantoniera!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Vescine, Receptionist van Il Borgo di Vescine - Relais del Chianti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2016

Dear Nele B,
Thanks for your review and for choosing Il Borgo di Vèscine for your Tuscan holidays.
We will use your advise to improve our services and make our hotel the ideal place for rest and tranquillity.
Best Regards

12 oktober 2015 beoordeeld

In september verbleven we hier met vrienden in dit zeer charmante hotel. Alles was in orde. Met een speciale vermelding voor het professionele en vriendelijk personeel. Bij het lekkere en gezellige diner dronken we de Chianti Classico Vescine Capotondo van hun eigen wijnhuis; veruit de beste Chianti die we degusteerden tijdens onze trip. Een speciale vermelding en zeker ook het proberen waard, was de rode schuimwijn “Raboso Fiore”( van dezelfde wijnfamilie) die we dronken tijdens de apero-time buiten aan het zwemdad. Een adres waar wij graag terug naar toe zullen gaan.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Vescine, Receptionist van Il Borgo di Vescine - Relais del Chianti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015

Dear LandVanGa,
Thanks a lot for the time you dedicated us.
We are glad you appreciated your stay at Il Borgo di Véscine.
Thanks for underlining our precoius and excellent wine production: Chianti Classico Capotondo and Raboso Fiore are only two options of our wide selection.
Regards

20 mei 2015 beoordeeld

prachtige relais, mooi kader in de chiantistreek, openlucht zwembad, zowel kamers als aanplantingen zeer verzorgd. Vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt, mooi uitzicht.
Zeer aan te raden als rustpunt, tussen de bezoeken aan drukke steden als Sienna en Firenze.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Vescine, Receptionist van Il Borgo di Vescine - Relais del Chianti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2015

Dear Ms NinaLeuve,
Thanks a lot for your precious review.
We are glad you enjoyed our amazing relais.
We hope to welcome you again and again!!
Regards

13 februari 2014 beoordeeld

Het verblijf was fantastisch gelegen, boven op een heuvel waardoor je een prachtig panorama hebt. Heel het gebouw straalt klasse uit. Het eten, de wijnproeverij, het zwembad,...allemaal prima in orde. Het personeel zet zich echt in om het je naar de zin te maken. Het enige waar wij een beetje teleurgesteld over waren was de kamer en het ontbijt. Voor deze prijs hebben we al betere, meer luxueuzere overnachtingen gehad. Ook het ontbijt paste niet echt bij dit hotel, het was nogal basic (2 soorten brood, 2 soorten kaas, 3 soorten vlees, 2 soorten fruit en één soort eitjes). Al bij al een leuk verblijf maar de luxekamer verschilt zo weinig van de standaardkamers dat het de extra kost echt niet waard is.

Kamertip: Geen luxekamer vragen, het is de extra kost niet waard want ze verschilt echt minimaal van de standaardkamer
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
14 december 2012 beoordeeld

Een aangename vakantie. Het hotel is een gerenoveerd dorpje! De kamers bevinden zich verspreid op het domein ... in de oorspronkelijke huisjes. Airco in alle kamers en WIFI tot aan het zwembad. Prachtig zicht op de natuur van Chianti vanop het terras waar wordt ontbeten en 's avonds kan gedineerd worden. Menu lekker maar eerder beperkt. Gelegenheden genoeg op 5km rijden waar zeer lekker kan worden gegeten. Zeer vriendelijk personeel dat zeer goed Engels spreekt. Een persoon spreekt zelfs Nederlands. Centraal gelegen voor bezoeken aan Firenze, Sienna, Sa, Gimignano, ....

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op de vallei.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie