27 september 2016 beoordeeld

Een keurig hotel. Ruime kamers. Veel antiek etc. Genoeg parkeergelegenheid en je loopt zo het stadje in. Er zijn genoeg restaurants in de buurt maar je kan ook rpima eten in het restaurant van het hotel.

Kamertip: Beter vragen om een kamer aan de achterkant bij tuin/zwembad dan aan de doorgaande weg
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
RVignale, Direttore generale van Relais Vignale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2016

Geachte gast
veel dank, we hopen dat u terug te komen echt snel.

3 mei 2016 beoordeeld

Wij komen al een aantal jaren in Toscane en verblijven dan altijd in Relais Vignale. Heerlijke mooie kamers, rust, mooi uitzicht, goed eten, prima verzorging. Overdag trips richting andere trekpleisters in de regio, dan terugkomen en even aan het zwembad relaxen. Een hapje en drankje wordt desgewenst bij je gebracht, lekker douchen en een heerlijk avondmaal met een mooie fles wijn. Deze reis was te vroeg in het voorjaar, dus dan is alles binnen te doen, maar als je in de zomer daar bent, met mooi weer, is alles buiten, en heb je een schitterend uitzicht over de wijngaarden.....

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
RVignale, Direttore generale van Relais Vignale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Geachte klant,
thanks a lot, zou ik niet in staat zijn om een betere reclame te doen!
Kom snel terug!

30 juli 2015 beoordeeld

Mooie ruime kamers, mooi terras, goed ontbijt en lekker diner s'avonds, kortom een perfect verblijf en locatie om de streek te verkennen.
We hadden een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel en lekker eten !

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
relaisvignale, Direttore generale van Relais Vignale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

Geachte heer,
dank u voor onze gast. Ik ben blij te zijn tevreden met uw vakantie in het hotel. Ik hoop dat ik het terug krijgen onze gasten tot 5 schoten te winnen!
Excuus voor automatische vertaling .....
Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten.

4 september 2014 beoordeeld

Het hotel is mooi gelegen. Het personeel in de receptie is bekwaam. De kamers worden goed onderhouden. Het ontbijt is prima.Het avondeten is ondermaats. Te weinig, geen groeten of aardappelen of pasta bij het hoofdgerecht. Ik zou niemand aanraden half pension te nemen.

Kamertip: alle kamers zijn goed ingericht
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
relaisvignale, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Vignale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2014

Geachte Gast,
dank u voor de tijd die nodig is om te beoordelen van de Relais Vignale.
We zijn blij te horen dat je gewaardeerd vele aspecten van ons hotel en we hopen dat u ons weer bezoeken in de toekomst.
De vertaling naar Nederlandse taal is gedaan door een automatische vertaler. Excuses voor eventuele vergissing.

27 augustus 2012 beoordeeld

Prachtig gelegen hotel in een pittoresk en rustig dorpje. Vriendelijke, behulpzame en meertalige staff. Rustiek ingerichte kamers en suites. Verschillende lounges met typische inrichting. Zeer verzorgde service. Uitgebreid ontbijt op een terras met een eindeloos panorama op wijngaarden en olijfgaarden. Ruim zwembad met zonneterras en schaduwrijke plekjes onder de bomen, gratis handdoeken en badjassen ter beschikking.
Verfijnde keuken met een uitgebreide wijnkaart - ook lokale wijnen van het eigen domein. Vinotheek met gratis wijnproeven in het hotel.
Enig minpuntje : niet geschikt voor mensen met mobiliteitsproblemen. Het hotel ligt tegen een heuvel aan waardoor er veel trappen zijn naar de verschillende niveau's.

Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner