Beoordeeld op 11 september 2016

Het personeel is opvallend vriendelijk en dienstverlenend! de locatie is prachtig en het hotel is bijzonder mooi. Fijn zwembad, mooie kamers, prima ontbijt en restaurant. de wifi is niet overal even goed maar dat geeft niet de omgeving is zo mooi dat dit geen gemis is.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Waanzinnig mooie omgeving. Alsof je de film van de Gladiator binnenloopt.
Alles klopte. Erg fijn en aardig personeel en mooie dorpjes (Volpaia bijv.) in de buurt.
Goed ontbijt en de wellness is heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

De locatie is super relaxed, een geweldig uitzicht met een heerlijk zwembad en heerlijke terrassen met een geweldig uitzicht. Dan ook de ideale locatie om bij te komen en te relaxen. Buiten dat ook een goede locatie om de verschillende wijnhuizen in de regio te bezoeken. Elke avond hebben ze een wijnproeverij met lokale chianti wijnen, ook leuk!(€10 pp). Het eten in het restaurantje is simpel maar prima. Het ontbijt is uitstekend! Enige minpuntje: Het lijkt er op alsof ze je willen helpen bij het relaxen, want de wifi is dramatisch. Super traag en in ons appartement werkte die helemaal niet(tenzij ik uit het raam hing). Ook de airco in ons appartement werkte niet helemaal juist.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Minpuntjes zijn dat je 's avonds eigenlijk altijd met de auto op stap moet en de toiletruimten in het zwembad kunnen beter schoongehouden worden.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 12 juni 2015

indien naar de Chianti streek reist moet je in deze villa boeken.
nagenoeg perfect: kamer, ontbijt, netheid, vriendelijkheid , omgeving, parkeermogelijkheid,veiligheid..enfin alles.
een luxe aan betaalbare prijs.
goede uitvalsbasis voor verkenning van de totale Chianti wijnstreek.

Kamertip: kamer 22 met terras is zeer ruim maar somber
Datum van verblijf: mei 2015
Alessio M, Proprietario van Hotel Villa Campomaggio Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2015

Lieve klant,
al het personeel bedankt voor de vriendelijke woorden die u gaf aan ons allen en ons werk.

We hopen u snel te zien, een warme groet

Alessio Mazzanti