Hotel Villa Campomaggio Resort & Spa
Palazzo Leopoldo Dimora Storica & Spa(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 139*
US$ 133*
  • Gratis parkeren
CDH Hotel Radda(Radda in Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 161*
US$ 155*
  • Gratis parkeren
Relais Vignale(Radda in Chianti)
US$ 167*
US$ 177*
US$ 155*
  • Gratis parkeren
Hotel Podere Le Noci(Radda in Chianti)
US$ 137*
  • Gratis parkeren
Palazzo San Niccolo'(Radda in Chianti)
US$ 139*
HotelQuickly
  • Gratis parkeren
Pensione Elio Pistolesi(Radda in Chianti)
TripAdvisor
FilterenAlle talen
8 augustus 2016 beoordeeld

Waanzinnig mooie omgeving. Alsof je de film van de Gladiator binnenloopt.
Alles klopte. Erg fijn en aardig personeel en mooie dorpjes (Volpaia bijv.) in de buurt.
Goed ontbijt en de wellness is heerlijk.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is super relaxed, een geweldig uitzicht met een heerlijk zwembad en heerlijke terrassen met een geweldig uitzicht. Dan ook de ideale locatie om bij te komen en te relaxen. Buiten dat ook een goede locatie om de verschillende wijnhuizen in de regio te bezoeken. Elke avond hebben ze een wijnproeverij met lokale chianti wijnen, ook leuk!(€10 pp). Het eten in het restaurantje is simpel maar prima. Het ontbijt is uitstekend! Enige minpuntje: Het lijkt er op alsof ze je willen helpen bij het relaxen, want de wifi is dramatisch. Super traag en in ons appartement werkte die helemaal niet(tenzij ik uit het raam hing). Ook de airco in ons appartement werkte niet helemaal juist.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Minpuntjes zijn dat je 's avonds eigenlijk altijd met de auto op stap moet en de toiletruimten in het zwembad kunnen beter schoongehouden worden.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
12 juni 2015 beoordeeld

indien naar de Chianti streek reist moet je in deze villa boeken.
nagenoeg perfect: kamer, ontbijt, netheid, vriendelijkheid , omgeving, parkeermogelijkheid,veiligheid..enfin alles.
een luxe aan betaalbare prijs.
goede uitvalsbasis voor verkenning van de totale Chianti wijnstreek.

Kamertip: kamer 22 met terras is zeer ruim maar somber
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Alessio M, Proprietario van Hotel Villa Campomaggio Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Lieve klant,
al het personeel bedankt voor de vriendelijke woorden die u gaf aan ons allen en ons werk.

We hopen u snel te zien, een warme groet

Alessio Mazzanti

16 september 2013 beoordeeld

Hotel is super goed, prachtige kamers alles picobello.
Top Personeel allemaal zeer vriendelijk.
Een ontbijt zoals het moet zijn in een top hotel,echt lekker,vers fruit, verschillende soorten brood te veel om op te noemen.
Het hotel heeft dan ook nog een top locatie, een pracht van een tuin met zwembad.
Dit is nu echt een hotel waar men tot rust kan komen geniet van elk moment.

• Verbleef: September, 2013, reisde met vrienden