“Prachtig gelegen huis met mooi uitzicht”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Bernedine ...
1 beoordeling
“Prachtig gelegen huis met mooi uitzicht”
Beoordeeld op 16 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Prachtig gelegen op heuvel, Traditioneel koel Ialiaans huis, met veel privacy en prachtig uitzicht over groene valei. Het zwembad is heerlijk en heeft hetzelfde prachtige uitzicht. Ideale uitvalesbasis voor zoveel cultuur (Florence, Lucca, Pisa) als natuur (natuurpark, bergen, grot, kloof), en ook nog eens het strand op 45 minuten rijden.

Datum van verblijf: juli 2019
MatsvB
Breda, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Heerlijk familiehuis vlakbij Lucca met zwembad!”
Beoordeeld op 3 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

We hebben een heerlijke week gehad in La Casa!
Het huis is knus ingericht en heeft boven genoeg ruimte met 3 slaapkamers. De eigenaren zijn erg behulpzaam en als er iets is snel ter plaatse.
Onze 3 kinderen (12, 10 en 8 jaar) hebben zich heel goed vermaakt, vooral in en om het zwembad. Het uitzicht is geweldig!
Uitstapjes naar prachtige steden in de buurt of gewoon even een ijsje halen, genoeg te beleven en zeker voor herhaling vatbaar.
Ook met eventueel 2 gezinnen (icm het andere huis) is het een heerlijke plek en heeft men genoeg privacy.

Datum van verblijf: juli 2019
Je leeftijdgroep 35-49
Trail8197 ...
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 29 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Ruim twee weken verbleven we in Fienile. Een huis boven op de heuvel met een prachtig uitzicht. Het huis is gezellig en warm ingericht en van alle gemakken voorzien. We voelden ons direct thuis. De omgeving is heel erg mooi. We hebben veel uitstapjes gemaakt: Pisa, Pistoia, Florence, Sienna en nog veel meer. Wat fijn was dat we na al onze uitstapjes (en wat is Toscane mooi!) terug konden keren naar dit heerlijke huis op deze fantastisch mooie en stille plek. We hebben genoten van de geluiden uit het bos, het mooie weer en alles wat het huis ons te bieden had.
Bij vragen waren de eigenaren snel bereikbaar en uiterst behulpzaam. Fijn!
Het gaat een volgende vakantie moeilijk worden om een huis te vinden wat dit vakantiehuis kan evenaren!

Datum van verblijf: september 2018
Vand1972
Herten, Nederland
1 beoordeling
“Boschi, Casa Perfetta! ”
Beoordeeld op 26 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wat kan de natuur geweldig zijn. Dit hebben wij ervaren tijdens 3 heerlijke weken in Boschi. Het huisje was meer dan super, de omgeving prachtig. Dichtbij bezienswaardigheden en ook weer de rust bij terugkomst na een dagje uit. En de hond die was meer dan welkom! Alles wat je maar nodig hebt was aanwezig in het huisje, wat een luxe. Grazie e a presto!

Datum van verblijf: augustus 2018
bephansma ...
Amsterdam, Nederland
“Fantastisch”
Beoordeeld op 22 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Heel nieuwsgierig naar onze bestemming in Toscane! Laatste stukje heuvel op voorspelde iets moois. De plek van bestemming prachtig! Niemand in de buurt, prachtig uitzicht en een geweldig huis waarin we het gevoel kregen thuis te zijn met groot terras en een zwembad. Als je daar bent, heb je eigenlijk geen zin meer om naar beneden te gaan..voor wat? Wij hebben enorm genoten van alle voorzieningen in en om het huis en van de weldadige rust, slechts onderbroken door vogel- en herten-geluiden en een enkele toeterende auto beneden.
Voor wie nog eens wil genieten van een mooie plek ( vlak bij Lucca!) onmiddellijk inschrijven!!
Bep en Renee

Datum van verblijf: juni 2018
tientien1 ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfect!!”
Beoordeeld op 9 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

2 weken mochten wij verblijven in dit geweldige huis. Onze vrienden in La Casa en wij in 'Fienile'. Beide huizen liggen fantastisch, mooi uitzicht vanaf ons terras. Het huis was super compleet uitgerust en heel schoon. Het echtpaar wat het huis beheert is zeer vriendelijk en behulpzaam. En wat een rust hier boven op de heuvel! Het zwembad is ook perfect. Wij hebben hier met onze kinderen en vrienden een geweldige vakantie gehad.

Datum van verblijf: juli 2016
Jantine B
“Rust en reinheid”
Beoordeeld op 8 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Wat een geweldig huis! Om over de gastvrijheid van Alessandro en Ineke maar niet te spreken. Een lekker zwembad, prachtige tuin en de rust en stilte is er heel bijzonder. Het huis is zo compleet en schoon ingericht, dat het je aan niets ontbreekt. De weg richting het huis is een uitdaging (zeker goed te doen) en absoluut de moeite waard. Lekker gegeten in Valdottavo, Lucca een prachtige stad en een leuk klimpark in Villa Basilica. Liever schrijven we geen mooi verhaal, want we zijn bang dat het te snel volgeboekt raakt. Maar we kunnen er niet omheen: een dikke tien en echt verdiend!

Datum van verblijf: juli 2016
Reisgroep: Young Children
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren