“Fantastisch”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

bephansma ...
Amsterdam, Nederland
“Fantastisch”
Beoordeeld op 22 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Heel nieuwsgierig naar onze bestemming in Toscane! Laatste stukje heuvel op voorspelde iets moois. De plek van bestemming prachtig! Niemand in de buurt, prachtig uitzicht en een geweldig huis waarin we het gevoel kregen thuis te zijn met groot terras en een zwembad. Als je daar bent, heb je eigenlijk geen zin meer om naar beneden te gaan..voor wat? Wij hebben enorm genoten van alle voorzieningen in en om het huis en van de weldadige rust, slechts onderbroken door vogel- en herten-geluiden en een enkele toeterende auto beneden.
Voor wie nog eens wil genieten van een mooie plek ( vlak bij Lucca!) onmiddellijk inschrijven!!
Bep en Renee

tientien1 ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfect!!”
Beoordeeld op 9 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

2 weken mochten wij verblijven in dit geweldige huis. Onze vrienden in La Casa en wij in 'Fienile'. Beide huizen liggen fantastisch, mooi uitzicht vanaf ons terras. Het huis was super compleet uitgerust en heel schoon. Het echtpaar wat het huis beheert is zeer vriendelijk en behulpzaam. En wat een rust hier boven op de heuvel! Het zwembad is ook perfect. Wij hebben hier met onze kinderen en vrienden een geweldige vakantie gehad.

Jantine B
“Rust en reinheid”
Beoordeeld op 8 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Wat een geweldig huis! Om over de gastvrijheid van Alessandro en Ineke maar niet te spreken. Een lekker zwembad, prachtige tuin en de rust en stilte is er heel bijzonder. Het huis is zo compleet en schoon ingericht, dat het je aan niets ontbreekt. De weg richting het huis is een uitdaging (zeker goed te doen) en absoluut de moeite waard. Lekker gegeten in Valdottavo, Lucca een prachtige stad en een leuk klimpark in Villa Basilica. Liever schrijven we geen mooi verhaal, want we zijn bang dat het te snel volgeboekt raakt. Maar we kunnen er niet omheen: een dikke tien en echt verdiend!

Reisgroep: Young Children
fick2016
Vught, Nederland
1 beoordeling
“Fantastisch huis in rustige omgeving”
Beoordeeld op 8 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Wat een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien, volledig rustig gelegen op een heuveltop, een heerlijk zwembadje om af te koelen met een geweldig uitzicht vandaaruit op het dorp beneden, zeer attente en behulpzame eigenaren die je graag tips geven, veel cultuur in de omgeving. Wij hebben genoten!

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Service
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
DANNYW716
Merksem, België
1 beoordeling
“Een ongeloofelijke vakantie gehad”
Beoordeeld op 30 oktober 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Proper huis met alles erop en eraan en de iegenaars zijn zeer lieve mensen . Zeker een aanrader . voor de volgende jaar komen we zeker terug (het is al geboekt) ..................................................................................................................

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: alles
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
jlammers2 ...
Apeldoorn, Nederland
2 beoordelingen
“rusig, fraai gelegen vakantiewonig”
Beoordeeld op 22 juni 2015 voor een verblijf in juni 2015

uitstekende, compleet uitgeruste vakantiewoning met gedeeld zwembad,
verhuurder woont op paar honderd meter afstand (taal: nederlands italiaans engels)
verhuurders erg behulpzaam, maar respecteren je privacy
toegangsweg inderdaad wat smaal, maar dat went erg snel.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Arnhem, Gelderland, Netherlands
Beoordeeld op 28 september 2014 voor een verblijf in september 2014

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: the terrace with the great view of the valley; the swimming pool; the space around the house
Minpunten: the narrow winding road 2 km up the hill
Reisgroep: Vrienden
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren