Beoordeeld op 4 juli 2020

Wij verbleven op 3 juli 2020 in het mooie hotel, in een luxueuze kamer met terras op de 1e verdieping. 's Avonds konden we genieten van een heerlijk diner. We kozen de menu Tradition. Als voorgerecht aten we de tartaar van rode tonijn. Als hoofdgerecht koos mijn echtgenote de Dos de Merlu en ik de kalfsniertje. Als afsluiter koos ik de chariot de fromage en Martine de mille-feuilles. De sommelier prees ons een heerlijke witte Menetou-Salon aan.

Kamertip: Als je het kunt veroorloven neem dan een kamer met terras (175 euro/nacht)
Datum van verblijf: juli 2020
philippe Labrosse, Directeur général van Relais Saint Jacques Chateauroux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Met deze uitstekende beoordeling beloont u onze wens om onze klanten altijd tevreden te stellen.
Uw reactie op het hotel en ons restaurant is bijzonder verheugend voor het hele team.
We danken u voor uw komst en dat u de tijd heeft genomen om ons dit bericht te sturen.
Tot binnenkort misschien, het zal een genoegen zijn
Het team van Relais Saint Jacques Châteauroux
Par cette excellente notation vous récompensez notre volonté de toujours satisfaire nos clients.
Votre commentaire sur l’hôtel et notre restaurant est particulièrement gratifiant pour toute l'équipe.
Nous vous remercions pour votre venue et pour avoir pris le temps de nous adresser cet avis.
A bientôt peut être, ce sera un plaisir
L'équipe du Relais Saint Jacques Châteauroux

Beoordeeld op 16 juni 2020

Prettig verblijf voor overnachting op reis naar zuiden, dichtbij A20, Schone kamer, stijlvol ingericht, geen belemmering tijdens covid. Mooie tuin met zwembad. Een mondkapje op doen bij het in en uitgaan van het restaurant, dit zijn regels in Frankrijk. Restaurant meer dan een 10 waard, top op hoog niveau. Ruime gratis parkeerplaats rustig gelegen.

Datum van verblijf: juni 2020
philippe Labrosse, Directeur général van Relais Saint Jacques Chateauroux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2020

Met deze uitstekende reactie beloont u onze wens om onze klanten altijd tevreden te stellen.
De details die u ons geeft over ons etablissement helpen ons om ons bekend te maken.We zijn dankbaar dat we de tijd hebben genomen om deze waardevolle mening te schrijven.
Wij danken u voor uw komst.
Tot binnenkort misschien, het zal met veel plezier zijn.
Het team van Relais Saint Jacques Chateauroux
Par cet excellent commentaire vous récompensez notre volonté de toujours satisfaire nos clients.
Les précisions que vous apportez sur notre établissement nous aide a nous faire connaitre nous vous sommes gré d'avoir pris le temps de rédiger cet avis précieux.
Nous vous remercions pour votre venue.
A bientôt peut être, ce sera avec grand plaisir.
L'équipe du Relais Saint Jacques Chateauroux

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Als tussenstop op weg naar Nederland vonden we dit hotel.
Kamer met grand lit , koffie- thee faciliteit, geen minibar, ruime badkamer, rustig gelegen maar let op , er zijn flinke verbouwingen aan de gang die op het moment van bezoek( weekend) stil lagen. Restaurant( Gault Millaut ) met verrassend goede keuken die ook op grote groepen berekend is. Uitgebreid ontbijtbuffet , alles tegen redelijke prijzen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 september 2017

Prima tussenstop tijdens reis naar het zuiden of terug naar Nederland. Kamer wat aan de kleine kant. Moderne badkamer. In de kamer kan je thee/koffie maken. Makkelijk tebereiken vanaf A20.
Vergeet vooral niet er te eten, voortreffelijke keuken.

Datum van verblijf: september 2017
RSJ36, Directeur général van Relais Saint Jacques Chateauroux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Good afternoon,
It is with pleasure that we take note of your opinion on our hotel the Relais Saint jacques in châteauroux. We are delighted that our services have satisfied you.
I return your praise to our chef.
See you soon
Best regards
The manager

Beoordeeld op 16 augustus 2017

We hebben in dit hotel geslapen als tussenstop op de terugweg naar huis. Mooi, schoon en nieuw hotel. In de omgeving is niet heel veel te beleven maar voor een tussenstop ligt het ideaal gelegen kort naast de snelweg. Het restaurant was voor de avond dat wij er waren volgeboekt maar een mac Donalds en wat andere fastfoodachtige restaurantjes liggen op zeer korte afstand van het hotel (min of 5 met de auto).

Datum van verblijf: augustus 2017
RSJ36, Directeur général van Relais Saint Jacques Chateauroux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Good afternoon
Thank you for taking your time to give us your opinion on our hotel.
We are actually out 12 of the A20 motorway and in a quiet, surrounded by greenery.
A few kilometers away you can visit the Château de Valencay, the Château Raoul in Châteauroux, a leisure park, with a 5 km lake, beautiful French villages in Argenton, a golf course in Villedieu. The Berry is rich in discoveries, maybe you will have the chance to make beautiful discoveries during your next visit.
See you soon
Best regards