“Druk bezocht terras”

Au Roy de La Biere
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Alle-sur-Semois
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Op een wandeling in de buurt van Alle voor een consumptie even de schaduw opgezocht van het druk bezochte terras van dit restaurant in het centrum van Alle aan de Semois. Alhoewel de vakantie-periode voorbij is, is er nog sprake van een gezellige drukte die in goede banen wordt geleid door een adequate en vlotte bediening.
Over de keuken heb ik verder geen oordeel maar voor een ruime keuze uit Belgische bieren kan men goed terecht bij "de Koning van het Bier".

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Lunch met onze wandelclub van zes personen. Erg druk maar ook veel personeel. Meest heel jonge meisjes die alleen frans spreken. Dus in het frans besteld.Beetje ingewikkeld bestelsysteem. Als je alleen een voorgerecht wilt dan kunnen die alleen in de vorm van een hoofdgerecht met toeslag. Voor de zekerheid nog een keer de bestellingen met het meisje doorgenomen. Na een half uur komen twee andere meisjes met de gerechten. Twee daarvan zijn niet door ons besteld en sturen we terug. Meisjes duidelijk boos. Kwartier later de bestelde gerechten door nog steeds chagrijnige meisjes gebracht. De kwaliteit van het eten is prima. De bediening slecht. Ze laten ons (expres?) drie keer om de rekening vragen. Die wordt uiteindelijk op tafel gegooid en waait meteen weg. Daar moeten we dan zelf achteraan. Rekening klopt niet. Teveel drankjes berekend. We rekenen maar binnen de gecorrigeerde rekening af.

Datum van bezoek: juli 2019
12 juli 2019 beoordeeld

enorme keuze aan bieren en ook snelle hap en meer uitgebreid eten. Snelle en vriendelijke bediening, zeer ruime porties.

Datum van bezoek: juli 2019
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Ook vegetarisch. Gezellig cafe met vele heerlijke bieren aan de voorkant en een sfeervol restaurant aan de achterkant. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld

En route tussen de wandelingen door hier gestopt voor lunch (croque monsieur en ommelet Ardienne) was heerlijk. vriendelijke bediening. Wij zaten buiten in het zonnetje, maar binnen ziet het er ook leuk uit, een plek om nog eens terug te komen voor diner.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Au Roy de La Biere bekeken, bekeken ook

Bouillon, Belgisch Luxemburg

Rochehaut, Belgisch Luxemburg

Rochehaut, Belgisch Luxemburg
Alle-sur-Semois, Namur Province

In Au Roy de La Biere geweest? Deel je ervaringen!