“Modern realisme”
Beoordeling van Museum MORE

Museum MORE
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Gorssel
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Een mooie collectie met als rode draad modern realisme. Goed uitgebalanceerd geëxposeerd. Museum is best ruim van opzet. In het oude gedeelte (oud gemeentehuis) is een gezellig restaurant gevestigd met een buitenterras. Kortom genoeg om een paar genoeglijke uurtjes door te brengen!

28 mei 2018 beoordeeld

Kom erg graag in dit museum,. De ligging in Gorssel is goed, het oude gemeentehuis midden in het mooie dorp. De collectie is fantastisch en overzichtelijk, met name ook voor een uurtje te doen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben Ruurlo bezocht en waren vol verwachting. De bovenverdieping was dicht omdat de tentoonstellingsruimte omgebouwd moest worden en de prijs te hoog. De collectie is aardig maar je moet er van houden. Het is nogal depressief en surrealistisch. Gebouw is mooi.

14 mei 2018 beoordeeld

Prachtige lokatie, wisselende collecties, sfeervolle omgeving, diverse horecabedrijven en leuke winkels in de buurt. Combinatieticket mogelijk met MORE kasteeltje Ruurlo op Twintig autominuutjes.

Bekijk meer beoordelingen
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag genoten van de kunst in museum More, we hadden iets meer Carel Willink verwacht, maar de expositie gaf prachtige verrassingen!
Vooral Helmantel was een geweldige verrassing voor ons! Zeker de moeite waard om een paar uur in dit museum te dolen!

Reizigers die Museum MORE bekeken, bekeken ook

In Museum MORE geweest? Deel je ervaringen!