“Matig”

Voeg deze dan toe!
Gusto
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Gorssel
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft gezellige sfeer.
Pizza en tonijnsalade smaakten goed. Pasta di mare was heel matig, en erg pittig. Na een opmerking hierover werd een ander gerecht aangeboden. Bediening was vriendelijk maar liet erg lang op zich wachten. Door de openstaande deuren voelde het kil aan. Prijs kwaliteit vond ik niet voldoende.

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld

Op aanraden van kennis hier pizza gegeten. Bij het opnemen van de bestelling was de medewerker kortaf en voelden we ons niet bepaald welkom. De kok doet zo te zien wel zijn best, maar helaas was de salami pizza niet te eten. Er zat een hele vieze smaak aan de salami. De pizza Parma van mijn partner was ok, maar niet bijzonder. Kortom, wat ons betreft geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
21 april 2019 beoordeeld

Leuke gezellige tent met leuke bediening, al meerdere keren geweest en is altijd gezellig en goed van smaak.

Datum van bezoek: maart 2019
13 januari 2019 beoordeeld

Heerlijk met vrienden gedineerd het is er erg gezellig. Het is een Italiaanse keuken met goede koks en goed personeel.
Wij komen hier erg graag

Datum van bezoek: januari 2019
27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 4 personen gaan eten bij Gusto. We hadden gereserveerd. We zaten bij het raam. De sfeer is gezellig en de bediening vriendelijk. We hebben een variety aan voorgerechten genomen. Die was uitgebreid en smaakte prima. De biefstuk was zacht en mals bij gerechten kunnen bijbesteld worden. Het dessert bestond uit verschillende kleine hapjes. Een mix van al hun nagerechten. We gaan beslist weer. Nadeel was dat het best snel achter elkaar kwam. Dat is dan ook het enige minpuntje.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Gorssel, Gelderland

Gorssel, Gelderland

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!