“Verborgen juweeltje in de Noordoostpolder in Marknesse!”
Beoordeling van 't Streekhuys

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
't Streekhuys
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Marknesse
26 augustus 2020 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst en zeer smakelijk gegeten. Brood met kruidenboter, Argentijnse steaks en gemengde salade. Als bijgerechten gepofte aardappel, kruidenboter, een sausje en gekruide rijst gekozen. Wat een ontdekking, gewoon in de Noordoostpolder. Perfect gegrilde steaks. Tot middernacht geopend en gratis parkeren.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 augustus 2020 beoordeeld

Mijn Grote Liefde nam me mee naar dit buitengewoon verrassend restaurant. Zeer vriendelijk ontvangen. Hygiëne tiptop in orde, ook t.a.v. corona maatregelen. Betaalbaar en heerlijk gegeten. Ruime keuze Mexicaans, Argentijns, Italiaans(?) etc. Bijgerechten ook meer dan prima. Een bijzonder geslaagd diner, zeer voor herhaling vatbaar. Zeer ruime openingstijden!!! Gratis parkeren.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening erg behulpzaam met menu keuze ... kwaliteit menu was goed en ruim voldoende , de salade bar was ok maar niet echt bijgevuld maar dit deed niets af aan de gezellige avond

Datum van bezoek: februari 2020
16 november 2019 beoordeeld

Ivm een familiefeest zochten wij een restaurant om vooraf te eten. We kozen voor 't Streekhuis en werden daar heel erg verrast met een zeer hartelijke ontvangst, een ruime keuze op de kaart en prima eten. Heerlijk vlees, een frisse en lekkere saladebar maar vooral een prima vrolijke service. Zo goed dat we de volgende dag er weer zijn gaan. Toen een aanrader!!

Datum van bezoek: november 2019
3 juli 2019 beoordeeld

een hele mooie locatie en prima gegeten. je kan kiezen uit Mexicaans of Argentijns. aantrekkelijke menukaart. het viel dan ook niet mee om te kiezen. daarom gaan we er zeker nog een keer naartoe. aardige en vlotte bediening.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Streekhuys bekeken, bekeken ook

Marknesse, Flevoland

In 't Streekhuys geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.