“Super slecht en onbeschoft”
Beoordeling van Bella Roma

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Bella Roma
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 5 Restaurants in Marknesse
29 juli 2020 beoordeeld

Super slecht restaurant !!! Nog nooit zulke onbeschofte mensen meegemaakt. Lang moeten wachten op ons eten, pizza koud, shoarma was erg droog en geen sla erbij. En de spaghetti carbonara niet geleverd maar een bolonese. Na weer 1 uur lang gewacht te hebben kwam de carbonara. Gezellig om zo je vakantie te vieren, allemaal op een ander tijdstip eten of niet eten. Meneer is zeer onbeschoft aan de telefoon en zei dat ie het druk had en gooide zo de telefoon erop terwijl ik nog tegen m praatte. Ik ben de volgende dag langs gegaan met met de koude pizza en de verkeerde spaghetti. Meneer liet mij weer niet uitpraten en wees constant met zn vi ger naar mij gaf mij het gevoel dat ik helemaal fout zat en ik moest niet bij hem zijn met mn klacht of geld terug maar bij thuisbezorgt. Deze eigenaar van Bella Roma is echt mega onbeschoft en een zeer slecht voorbeeld voor de andere italiaanse restaurants ! Laatste keer dat wij daar eten bestellen en helemaal niet in dit restaurant gaan eten !!!

Datum van bezoek: juli 2020

2 januari 2020 beoordeeld

Wij hebben hier nu al een aantal keer bestelt. Elke keer ruim 2 tot 3 uur moeten wachten. Elke keer het eten koud, en elke keer de foute bestelling. Ik heb nog niet 1 keer de juiste bestelling gekregen. En als je dan belt, zijn ze 'druk' en weten ze van niks. Echt een afrader. Ik kom hier nooit weer.

Datum van bezoek: januari 2020
14 juni 2019 beoordeeld

maandag 2e pinksterdag eten besteld na 1 uur gebeld waar het blijft was druk oke na totaal 1,5 uur eindelijk gekregen patat louw spareribs veel kleine stukjes en geen marinade erover enkel wat op de bodem en donner niet te vreten kortom de kwaliteit van vroeger is er niet meer
Na twee happen de kliko er blij mee gemaakt.
Zonde van het geld

Datum van bezoek: juni 2019
15 augustus 2016 beoordeeld

we bestellen wel vaker bij bella roma ook via thuisbezorgd word er van deze zaak gebruik gemaakt vers goede bodem en veel ook de andere gerechten zoals de shoarma en andere gerechten

Datum van bezoek: augustus 2016
5 augustus 2016 beoordeeld

Bella Roma heeft lekker en gevarieerd eten.
Shoarma, kapsalon en pizza zijn goed.
Ze bezorgen altijd op tijd.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Bella Roma bekeken, bekeken ook

Marknesse, Flevoland
Marknesse, Flevoland

In Bella Roma geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.