“Prachtige gite in mooi gebied”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
coosdatem ...
Zuidhorn, Nederland
1 beoordeling
“Prachtige gite in mooi gebied”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in april 2018

Wij hebben met heel veel plezier een week doorgebracht in de Bergerie. We zijn zeer gastvrij ontvangen en geen moeite was de eigenaren teveel om het ons naar de zin te maken. We hebben wandelingen in de buurt gemaakt, we hebben fietstochten gemaakt en we hebben genoten van de mooie plaatsjes in de omgeving. Ondanks dat we slechts een weekje weg waren, zijn we echt onthaast

Je leeftijdgroep 50-64
12 mei 2018
Hartelijk dank voor de goede review. Fijn dat het zo goed bevallen is bij Le Moulin de Lande. We vinden het altijd leuk om onze gasten leuke tips te geven om de Ardèche te ontdekken!
katrijndi ...
Westerlo, België
1 beoordeling
“Rustige, vakantie in mooie omgeving”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Wij hebben een fantastische vakantieweek beleefd in "Le moulin de lande"
De diversiteit aan activiteiten maakt dat wij en onze kinderen ons geen minuut hebben verveeld.
Wandelen door de rivier, zwemmen in het zwembad, spelen op de schommel...
Zelf lekkere pizza maken in de pizza-oven.
Onze kinderen vonden het geweldig om kreeftjes, kikkers en visjes te vangen in het riviertje op het domein. Voor wie houdt van de natuur en de rust is dit riviertje (met kleine strandje) een echte troef.

Je leeftijdgroep 35-49
30 aug 2017
Hartelijk dank voor uw oprechte review. We stellen het zeer op prijs.
MKsnarie
1 beoordeling
“Perfecte accommodatie voor een heerlijke diverse en rustgevende vakantie!”
Beoordeeld op 3 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

In deze gite geniet je van een heerlijke vakantie. Met voldoende ontspanning in het zwembad, aan de rivier of tijdens het bakken van een heerlijke pizza in de hout oven. De diverse fruitbomen van pruim, appel, mirabellen, vijgen en kiwis's maken het plaatje compleet. Ook in de omgeving is voor ieder wat wils. Wandelen, boomklimmen, leuke dorpjes, heerlijke restaurants, mooie vergezichten. Een ideale vakantie.

16 aug 2017
Dank je wel voor je review. We zijn blij dat het je bevallen is.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren