“Rustige, vakantie in mooie omgeving”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
katrijndi ...
Westerlo, België
1 beoordeling
“Rustige, vakantie in mooie omgeving”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Wij hebben een fantastische vakantieweek beleefd in "Le moulin de lande"
De diversiteit aan activiteiten maakt dat wij en onze kinderen ons geen minuut hebben verveeld.
Wandelen door de rivier, zwemmen in het zwembad, spelen op de schommel...
Zelf lekkere pizza maken in de pizza-oven.
Onze kinderen vonden het geweldig om kreeftjes, kikkers en visjes te vangen in het riviertje op het domein. Voor wie houdt van de natuur en de rust is dit riviertje (met kleine strandje) een echte troef.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 aug 2017
Hartelijk dank voor uw oprechte review. We stellen het zeer op prijs.
MKsnarie
1 beoordeling
“Perfecte accommodatie voor een heerlijke diverse en rustgevende vakantie!”
Beoordeeld op 3 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

In deze gite geniet je van een heerlijke vakantie. Met voldoende ontspanning in het zwembad, aan de rivier of tijdens het bakken van een heerlijke pizza in de hout oven. De diverse fruitbomen van pruim, appel, mirabellen, vijgen en kiwis's maken het plaatje compleet. Ook in de omgeving is voor ieder wat wils. Wandelen, boomklimmen, leuke dorpjes, heerlijke restaurants, mooie vergezichten. Een ideale vakantie.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 aug 2017
Dank je wel voor je review. We zijn blij dat het je bevallen is.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren