“Top service”
Beoordeling van Oh Yeah Malta

Oh Yeah Malta
Geclassificeerd als nr. 10 van 21 Tours in Mellieha
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via onze reisorganisatie (TUI) hebben we een excursie naar Comino geboekt, voor €13 p.p. daarbij komen eventueel nog je kosten om naar Mellieha te komen. De bushalte Tunnara is op een steenworp afstand dus als je al een buskaart voor Malta hebt (€21 voor 7 dagen onbeperkt reizen) dan is dat appeltje eitje. In ons geval had onze bus extreem veel vertraging, we dachten dat we te laat zouden komen ondanks dat we ruim op tijd vertrokken waren. We moesten er om 11 uur zijn, en waren zowaar op tijd. Toen we binnenliepen vroeg de enthousiaste en vriendelijke man achter de balie of ik wist dat de boot al vertrokken was. Die was namelijk om 10:30 uur al vertrokken. Normaal check ik dingen altijd na maar de informatie van TUI heb ik eigenlijk voor lief genomen. De man ging kijken naar een oplossing en die had hij! We zijn met een speedboot zonder bij te hoeven betalen naar het eiland gebracht en konden terug wel met de grote boot Hakuna matata 2 terug. Top service en een ontzettend leuke dag. Heel veel mooie dingen gezien.

Dikke 5/5 voor dit bedrijf!

Godfrey B, Owner van Oh Yeah Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Thank you for your generous review! We are very glad you had a wonderful day with us!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je met een gerust hart iets huren. Erg vriendelijk personeel, geen creditcard nodig of iets dergelijks. Ze namen genoegen met een aanbetaling van 10,-. Bij concurenten was dit minimaal 50,-. Goede snelle boot gehuurd en geen buitensporig hoge brandstofkosten achteraf. Kosten totaal 210,- incl. Brandstof.

Wij hebben de boot vier uur gehuurd. We zijn naar comino gevaren en hebben daar op twee plaatsen verankerd gekelegen en in totaal 2,5 uur gesnorkeld etc. Rondom het eiland gevaren hele mooie zee en rotsformaties bekeken en we waren mooi binnen de tijd weer terug.

Echt een aanrader als je zelf een snelle boot wilt besturen en mooie kust wilt bekijken.

7 augustus 2013 beoordeeld

Oh Yeah is een maatschappij die dagelijks boottripjes naar de Blue lagoon maakt.
De boot is redelijk groot maar met 150 man is het wel echt vol en moet je op tijd zijn om een goed plekje te vinden op de boot.
voor 12 euro ben je van 11.00 tot 16.30 onderweg nara de blue Lagoon en daar lig je een aantal uur in de haven om te genieten van het heerlijke blauwe water.
tips: neem eiegen eten en drinken mee want op de boot is het ontzettend duur & de boot blijft liggen in de haven van de blue lagoon. Stoelen en parasol huren is dus onnodig want het duiken van de boot en een klein stukje lopen naar het zwem gedeelte si prima te doen.

31 juli 2013 beoordeeld

Was leuk dagje op zee, grotten rond comino bezocht met stop van 3 uur bij de blue lagoon ,je kan zwemmen vanop de boot

Vriendelijke bemanning en 12 euro goeie prijs

Bekijk meer beoordelingen
21 juni 2013 beoordeeld

In juni 2013 met Oh Yeah een boottocht gemaakt naar de blue lagoon.
hele mooie boot. Wij hebben de hele boottocht lekker op het dek gezeten en gekeken naar de grotten en de mooie omgeving van Malta.
Na drie kwartier varen bij de blue lagoon aangekomen, daar was er twee uur tijd om te zwemmen etc.
Vanuit de boot kon je zo het water inspringen ideaal.
Genoeg tijd om even lekker te kunnen snorkelen.
De rest van tijd heerlijk op het dek in de zon gelegen.
het was voor ons een hele leuke, ontspannen boottocht! En dat voor maar 12 euro pp.

Reizigers die Oh Yeah Malta bekeken, bekeken ook

In Oh Yeah Malta geweest? Deel je ervaringen!