“Fantastisch eten en fijne bediening”
Beoordeling van Zeffirino

Zeffirino
Geclassificeerd als nr. 33 van 119 Restaurants in Mellieha
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super goed eten, heerlijke vis verse groenten en fijne bediening. Is wel druk, maar zeker de moeite waard om te wachten. De pasta met vis is echt zooo heerlijk!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rock fish en king prawns zijn een aanrader. Spaghetti bolognese was ook erg goed. Met een flesje rode wijn erbij voor 11,- heb je voor niet al te veel geld (voor Malteese begrippen) lekker gegeten.
Kortom, een aanrader.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een klein terras. Het eten was heerlijk. Je kon er typisch Maltees eten kiezen. Het personeel was zeer vriendelijk.

12 februari 2015 beoordeeld

Lekker gegeten en niet duur. Ik had Bruscetta, en mijn vriendin een pizza. Wat mijn man en vriend hadden, ben ik vergeten, haha.

27 juni 2013 beoordeeld

gelegen langs een drukke baan, met een klein terras vooraan. Serveert zowel Maltese als Italiaanse gerechten. Wij hebben o.a. de Maltese schotel genomen: erg lekker en vers! Aangename bediening!

Reizigers die Zeffirino bekeken, bekeken ook

Mellieha, eiland Malta

In Zeffirino geweest? Deel je ervaringen!