“Goed eten”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk een ander restaurant op het oog. Helaas was die vol. De Hilltop zat er tegenover. Zeker goed bevallen! Nette bediening, iets extra's van het huis en heerlijk vlees. Een echte aanrader.

8 februari 2018 beoordeeld

Leuke gevarieerde kaart, snelle bediening en goede porties. Ik had een biefstuk die perfect was. Lekkere lokale wijnen.

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, erg prettig personeel, vriendelijk en professioneel. Goede sfeer in het restaurant, we zaten buiten en uit de buurt van de drukke weg. Kortom een prima plek om hap te eten. Ik koos voor vegetarisch gerecht maar de volgende keer kies ik kreeft of angus biefstuk, want ze hebben ruime keus in vis en vlees.

25 september 2014 beoordeeld

super lekker gegeten daar. heerlijke steak en mijn vrouw heerlijk vis gerecht. als we ooit in Melieha terug komen gaan we daar zeer zeker terug

9 september 2014 beoordeeld

Je betaalt hier wel wat meer (tegenover wat andere restaurants in Mellieha) maar dat is het waard. Het eten ziet er verzorgd uit en het smaakt heerlijk.
De Rabbit ravioli is het echt waard om te proberen. Ik ben geen fan van konijn..maar toch helemaal opgegeten.

Ik dronk rode wijn. Mijn eerste glas smaakte lekker. Maar toen ik mijn tweede glas kreeg rook en smaakte hij raar. Ik heb gevraagd wat er mis was. Het bleek dat dit uit een nieuwe fles kwam. De fles was dus gewoon niet goed. Ik kreeg netjes een nieuw glas, uit een nieuwe fles.
Goede service dus.

• Sfeer

Reizigers die Hilltop Restaurant bekeken, bekeken ook

Mellieha, eiland Malta

Mellieha, eiland Malta

In Hilltop Restaurant geweest? Deel je ervaringen!