“Mooie prijs- kwaliteit verhouding”
Beoordeling van Ilili

Ilili
Geclassificeerd als nr. 72 van 1.113 Restaurants in Arona
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een acceptabele prijs. Wat rommelig in het begin omdat de serveerster voor iedereen aandacht had. Tafel vol laten zetten met allerlei specifieke gerechten. Prima.

Datum van bezoek: juni 2018

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de eigenaresse allerlei lekkere gerechten besteld. Het was werkelijk waar erg lekker!

Veel smaak en gezond eten.
Echt een aanrader, we zijn er speciaal een stuk voor omgelopen.

En daarom zijn we in 1 week twee maal wezen eten.

Datum van bezoek: april 2018
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar het heerlijk eten is en gezelligheid troef. Van voorgerecht tot dessert en de wijn. Gewoon overheerlijk.

Datum van bezoek: december 2017
16 november 2017 beoordeeld

Het restaurant is gezellig en smaakvol ingericht.
Diverse gerechtjes geprobeerd. De vega shawarma vonden we erg lekker en de falafel ook. Spinazietaartjes waren lekker, maar niet bijzonder.
We hadden daarnaast ook een soort Libanees brood (naam vergeten helaas) met kruiden. Dit brood was een voorgerecht maar zo groot als een heel bord. Wat mij betreft te veel voor een voorgerecht voor 1 of 2 personen. Wel lekker, vers gebakken, sterk gekruid (mij iets te sterk, mijn man vond het heerlijk)
Super dat in dit restaurant zo veel lekkere vegan gerechten zijn. De bediening is ook veelal vegan dus kan precies aangeven wat je wel en niet kunt eten.

Datum van bezoek: november 2017
29 september 2017 beoordeeld

De Falafel was heerlijk evenals de paprikachips Muhammarra. De kipshawarma was minder. Een flauw mengsel van kip-editen met een sausachtige coating. Prima gegeten maar te ver weg van Authentische bereiding.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ilili bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

In Ilili geweest? Deel je ervaringen!