Vandaag geopend: 09:00 - 20:30

vanaf US$ 28,43
vanaf US$ 46,62
vanaf US$ 284,27
Beoordeeld op 8 september 2019

Zeer leuke boottocht van 3u! Goede uitleg en vriendelijke crew! Zijn zeer dier vriendelijk! Heel veel dolfijnen gezien!
Enkel het eten hoef je geen hoge verwachtingen te hebben!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Er was wel wat wind wat volgens mij voor de nodige zeeziekte zorgde, gelukkig hadden wij daar geen last van. We hebben best veel dolfijnen en grienden gezien, en vissen waaronder ook vliegende vissen. De mening over het eten was wisselend, maar ik vond het prima.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

We hadden speciaal deze boot geboekt omdat dolfijnen gezocht zouden worden en zwemmen in de zee geen onderdeel van het programma zou zijn. Geen dolfijn gezien maar wel een lange stop waar wat mensen in de zee sprongen en weer aan boord klauteren.

Het was niet druk en redelijk aangenaam aan boord. Leuke gids ook.

Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

mooie boottocht, vriendelijke bemanning. Veel grienden/pilot Wales gezien, helaas maar 1 dolfijn maar het was een mooie belevenis!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

Zeer goed geregeld en goedkoop. Ons tripje van +/- 2 uur heeft ons een 15-tal walvisachtige gebracht. We hadden de tocht in de ochtend, wat een aanrader is. De zee is kalm, de boot gevuld met een handjevol mensen. Waardoor er extra veel aandacht naar het water en de deelnemers gaat. Personeel is vriendelijk en spreekt goed haar talen. Kortom een aanrader op je verblijf in t zuiden van Tenerife!

Datum van activiteit: juli 2019