Opslaan

Meer info
vanaf US$ 28,90
Meer info
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed opletten want de 3 uur durende tocht gaat 3x in de week! Wij zij van tevoren gaan informeren maar anders sla je de plank mis.

Leuke tocht waarbij we veel walvissen en een paar dolfijnen hebben gezien. Er werd goede uitleg gegeven door een enthousiaste gastvrouw. Prima tour maar niet heel erg bijzonder ( lunch kopen ze gewoon via subway...)

Boot betreft een oud motorzeilschip waarvan de zeilen helaas niet meer worden gebruikt.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met de insteek dat we niets zouden zien en gewoon lekker 2u gaan varen zijn we blij verrast! We heb en walvissen gezien en zelfs 2x dolfijnen! Zeer geslaagd en heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Leuk boottochtje van 2 uur. Paar dolfijnen en pilotwales gezien. Vriendelijk personeel. Genoeg plek om te zitten.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Vlot geboekt en online betaald. Vriendelijke crew en leuke boottocht, als je zeebenen hebt. Veel grienden gezien.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 21 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldige trip gehad, dolfijnen, pilotwales en grote mama walvis mèt baby gezien van 15 meter!
Leuke gids en crew, zeker aan te raden!

Datum van activiteit: april 2017