“Mar de Ons trip”
Beoordeling van Mar de Ons

Mar de Ons
Geclassificeerd als nr. 10 van 28 Boottochten en watersporten in Arona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geslaagde trip: grienden en dolfijnen gezien. Goede uitleg en begeleiding van de bemanning. Een aanrader!

21 april 2018 beoordeeld

26 januari 2018 beoordeeld

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed opletten want de 3 uur durende tocht gaat 3x in de week! Wij zij van tevoren gaan informeren maar anders sla je de plank mis.

Leuke tocht waarbij we veel walvissen en een paar dolfijnen hebben gezien. Er werd goede uitleg gegeven door een enthousiaste gastvrouw. Prima tour maar niet heel erg bijzonder ( lunch kopen ze gewoon via subway...)

Boot betreft een oud motorzeilschip waarvan de zeilen helaas niet meer worden gebruikt.

Reizigers die Mar de Ons bekeken, bekeken ook

In Mar de Ons geweest? Deel je ervaringen!