“leuke attractie heb de 2 uur durende trip gedaan en alles gezien voor prijs van 25 euro”
Beoordeling van Mar de Ons

Mar de Ons
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 29,70*
Vanaf
Tenerife Whale and Dolphin Cruise Onboard the ...
Geclassificeerd als nr. 9 van 28 Boottochten en watersporten in Arona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
21 april 2018 beoordeeld

26 januari 2018 beoordeeld

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed opletten want de 3 uur durende tocht gaat 3x in de week! Wij zij van tevoren gaan informeren maar anders sla je de plank mis.

Leuke tocht waarbij we veel walvissen en een paar dolfijnen hebben gezien. Er werd goede uitleg gegeven door een enthousiaste gastvrouw. Prima tour maar niet heel erg bijzonder ( lunch kopen ze gewoon via subway...)

Boot betreft een oud motorzeilschip waarvan de zeilen helaas niet meer worden gebruikt.

Bekijk meer beoordelingen
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de insteek dat we niets zouden zien en gewoon lekker 2u gaan varen zijn we blij verrast! We heb en walvissen gezien en zelfs 2x dolfijnen! Zeer geslaagd en heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Reizigers die Mar de Ons bekeken, bekeken ook

In Mar de Ons geweest? Deel je ervaringen!