“Leuk”
Beoordeling van Mar de Ons

Mar de Ons
Geclassificeerd als nr. 10 van 28 Boottochten en watersporten in Arona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk boottochtje van 2 uur. Paar dolfijnen en pilotwales gezien. Vriendelijk personeel. Genoeg plek om te zitten.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot geboekt en online betaald. Vriendelijke crew en leuke boottocht, als je zeebenen hebt. Veel grienden gezien.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige trip gehad, dolfijnen, pilotwales en grote mama walvis mèt baby gezien van 15 meter!
Leuke gids en crew, zeker aan te raden!

11 april 2017 beoordeeld

Mooie ruime boot, goed personeel (Engels) en leuke aandacht voor de kinderen. Ze nemen tijd en moeite om de dolfijnen en andere dieren te zoeken.

Bootexcursie wordt niet door veel reisbureautjes/-bedrijfjes aanbevolen (ten onrechte), dus je moet even zoeken. We vertrokken tegelijk met een andere boot (die wel veel wordt aanbevolen), die wij vervolgens afgeladen de haven uit zagen varen.

Bekijk meer beoordelingen
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en mooie grote boot. Veel dolfijnen gezien, grienden en ook nog een vinvis met een kleintje gezien. Tijdens de tour van 2 uur ook nog wat uitleg in goed Engels.

MarDeOns, Director de Relaciones con Clientes van Mar de Ons, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2017

Thank you for taking your time to give your opinion on our 2 hour Cruise, we are pleased to hear you enjoyed your trip and that you are happy to recommend our cruise to others.

Thank you !!!!!!!

Reizigers die Mar de Ons bekeken, bekeken ook

In Mar de Ons geweest? Deel je ervaringen!