Beoordeling van OCEAN VIEW TRIPLEX

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

22 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Verblijf”
Beoordeeld op 14 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019

In en in slecht. Pand stond in renovatie werd nergens vermeld bij de boeking. Appartement vochtig en beschimmeld. Ik had twee kleine kinderen mee. Maar vond het gewoon onveilig en smerig. Ik heb die middag geannuleerd en heb wat anders gezocht in los cristianos. Ik heb nog nooit zo gehuild over een appartement.

Datum van verblijf: februari 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren