“Culinair hoogstandje”
Beoordeling van 'ARDI

'ARDI
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.113 Restaurants in Arona
11 oktober 2018 beoordeeld

Ardi is begonnen in de zomer 2016. Beperkte menukaart, maar wat er wordt geboden is van uitstekende kwaliteit. Inmiddels in 2018 een gevestigde naam. Tamelijk klein restaurant, dus reserveren voorkomt teleurstelling.

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bediening die goed op de hoogte is van alle producten. Tijdens zwangerschap hier gegeten en werd netjes voorgelicht. Ze hebben veel keuze uit wijn en kunnen daarmee ook goed adviseren. Het eten was echt subliem! Ze hebben een kleine kaart, maar wel met uitstekende Italiaanse gerechten. Bij de rekening krijgen we nog een limocello, ik kreeg heel netjes een alcohol vrij drankje! Één van de weinige restaurants die hier een beetje rekening mee hield erg fijn!

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant.
Gezellig, goede bediening en belangrijkste heerlijk eten.
Geen pizza maar heerlijk echt Italiaans eten.
Kom zeker terug.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed Italiaans restaurant. Ontvangst met prosecco. Smakelijk voorgerecht; verse burrata met een gedroogde Spaanse ham. Als hoofdgerecht gnocchi met tomatensaus, basilicum en ricotta. En verse pasta met garnalen met een saus van bonen, limoen en munt. Afsluiting met limoncello van het huis. Klein gezellig restaurant, zonder Tripadvisor waren we hier niet gekomen. Absolute aanrader!

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten tijdens onze tweeweekse vakantie in Tenerife. Heerlijke voorgerechten (tip: carpaccio en tonijn) en de pasta’s waren ook top, voor een schappelijke prijs. Ondanks dat we in Spanje zijn hebben we bij deze Italiaan de leukste ervaring gehad deze vakantie. Een knus restaurant met hele vriendelijke bediening. Bij binnenkomst een glas prosecco en na het hoofdgerecht limoncello van het huis. De gastvrouw gaf ons de tweede keer nog wat tips voor onze resterende 3 dagen. Het zijn de kleine dingen die het afmaken!

Reizigers die 'ARDI bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona

Playa de las Americas, Arona

In 'ARDI geweest? Deel je ervaringen!